Biseksualitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

Mi

Jeg er ikke biseksuel, og har alrig været sammen med en pige. Men har ikke lyst, så altså må man kunne vide det, selvom man ikke har prøvet det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Dansker I Holland

Mi skriver:

Jeg er ikke biseksuel, og har alrig været sammen med en pige. Men har ikke lyst, så altså må man kunne vide det, selvom man ikke har prøvet det.

Helt enig

Anmeld

22. august 2011

Zafir

Jeg kunne ikke rigtig finde en mulighed der passede, men min mening er:
For at det skal være en del af ens definerede seksualitet, skal det være noget man ikke kan frasige sig. Altså at man syntes at både kvinder og mænd er tiltalende som sex partnere. Og at man har handlet/handler på det. Altså at det er noget man ikke kan lade være med. Det er jo ligesom med homoseksualitet, noget man ikek kan gøre for og ikek kan lade være med.

Derudover er der jo gradbøjninger... Fx det folk kan bi-nysgerrig, det er der mange der er, som bare har kysset en pige engang osv...

Der er også mange der laver forskellige definitioner som pan seksuel fx, hvor det handler om din kærlighedsorientering, at du ikke skældner mellem køn i forhold til forelskelse

Jeg anser mig selv som pan, men godt gift med en mand (jeg har haft kærester af begge køn og det er ikke kønnet der adskiller hvem jeg forelsker mig i )

Anmeld

22. august 2011

Dansker I Holland

Zafir skriver:

Jeg kunne ikke rigtig finde en mulighed der passede, men min mening er:
For at det skal være en del af ens definerede seksualitet, skal det være noget man ikke kan frasige sig. Altså at man syntes at både kvinder og mænd er tiltalende som sex partnere. Og at man har handlet/handler på det. Altså at det er noget man ikke kan lade være med. Det er jo ligesom med homoseksualitet, noget man ikek kan gøre for og ikek kan lade være med.

Derudover er der jo gradbøjninger... Fx det folk kan bi-nysgerrig, det er der mange der er, som bare har kysset en pige engang osv...

Der er også mange der laver forskellige definitioner som pan seksuel fx, hvor det handler om din kærlighedsorientering, at du ikke skældner mellem køn i forhold til forelskelse

Jeg anser mig selv som pan, men godt gift med en mand (jeg har haft kærester af begge køn og det er ikke kønnet der adskiller hvem jeg forelsker mig i )

Hehe ok der er vi osse meget enige kan jeg se smiler...

Anmeld

24. august 2011

DLM

Jeg kan tænde seksuelt på en pige, men jeg kan kun forelske mig i en mand. Ergo er jeg heteroseksuel (i min forstand).

enig

Anmeld

26. august 2011

Carl-Emil's mor

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Ja jeg kunne godt tænke mig at vide hvad jeres holdning er til biseksualitet. Skal man have været sammen med en af samme køn for at vide det eller er det nok at tænde på det samme køn? Selv er jeg bi og jeg har altid vidst at jeg osse var/er til piger selvom jeg er gift med en mand

Hvad synes I piger/kvinder?

jeg tror det er rigtig meget omkring det med om man tænder på en person af samme køn som en selv 

jeg personligt tænder slet ikke på piger overhoved!! Jeg er ikke til ærter jeg er til brød  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.