Biseksualitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal man have været sammen med en af de samme køn for at vide om man er bi eller skal man bare tænde på det samme køn for at være det?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.371 visninger
15 svar
1 synes godt om
21. august 2011

Dansker I Holland

Ja jeg kunne godt tænke mig at vide hvad jeres holdning er til biseksualitet. Skal man have været sammen med en af samme køn for at vide det eller er det nok at tænde på det samme køn? Selv er jeg bi og jeg har altid vidst at jeg osse var/er til piger selvom jeg er gift med en mand

Hvad synes I piger/kvinder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Isabeau

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Ja jeg kunne godt tænke mig at vide hvad jeres holdning er til biseksualitet. Skal man have været sammen med en af samme køn for at vide det eller er det nok at tænde på det samme køn? Selv er jeg bi og jeg har altid vidst at jeg osse var/er til piger selvom jeg er gift med en mand

Jeg har været sammen med 2 andre kvinder, men det sagde mig ikke noget. Jeg kan godt tænde på kvinder, men de giver mig ikke det, jeg har brug for seksuelt.

Anmeld

21. august 2011

millesofie

Fru.F.O.N.2011 skriver:

jeg tror ikke personligt at man kan 100% sige at man er til det ene eller andet, jeg tror på at man tiltrækkes af personligheder og at tiltrækning og kærlighed intet har med køn af gøre

jeg har aldrig selv oplevet at være tiltrukket af en kvinde men jeg kan jo ikke på den baggrund sige at det aldrig vil ske

hilsen Mille, hvis mor er bi seksuel (eller hvad man nu vælger at kalde det)

Anmeld

21. august 2011

JeNoVa

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Jeg kan tænde seksuelt på en pige, men jeg kan kun forelske mig i en mand. Ergo er jeg heteroseksuel (i min forstand).

Anmeld

21. august 2011

MorTilEn2013Dreng

jeg er bi og har altid viste det. jeg har været sammen med andre piger og har os været "kærester" med en, men jeg kan sgu ikke undvære en mand så nu er jeg forlovet med en fyr 

Anmeld

21. august 2011

FogL

Jeg har stemt, at man skal have været sammen med en af samme køn (og kunnet lide det), for, at kunne sige man er bisexuel. 

Det andet du nævner - at man skal tænde på en af samme køn for, at være det - ehm ja! Men man det VED man jo i bund og grund ikke før, man har prøvet det. Ellers synes jeg bare man tænder på tanken, og det er i mit hoved ikke det samme. 

Anmeld

21. august 2011

Dansker I Holland

Ja ok nu har jeg så været forelsket i 2 piger, (ikke på samme tid) og har været sammen mere flere piger (dog kun 2 af dem var seksuelt)

I min teenage år har jeg snavet/kysset med flere af mine veninder og jeg var så den eneste som virkelig nød det. Mine veninder synes bare at det var en leg

Anmeld

21. august 2011

Muffin_girl

JeNoVa skriver:

Jeg kan tænde seksuelt på en pige, men jeg kan kun forelske mig i en mand. Ergo er jeg heteroseksuel (i min forstand).

Sådan har jeg det også.. Jeg kan sagtens tænde på piger,, Men alligevel kunne jeg ikke forestille mig at leve med en anden pige.. Kun sammen med min forlovede 

Anmeld

21. august 2011

Alba

Man skal nok have prøvet det, man ved jo ikke om man kan lide chokolade hvis man ikke har smagt det, bare fordi det ser lækkert ud.

Anmeld

21. august 2011

SussieThyssen

Fru.F.O.N.2011 skriver:

De fleste mennesker er i mindre eller støre grad biseksuelle, og det er der intet unaturligt i.
Det er meget forskelligt hvornår og hvordan man finder ud af, at man er det, men man behøber bestemt ikke at have været sammen med en af sit eget køn for at finde ud af at man bliver tiltrukket

Jeg har det sådan med kvinder, at jeg synes de er meget smukke, og kan da også i sjældne tilfælde føle mig tiltrukket af en kvinde, men det er nu kun sket få gange i mit liv.
Så jeg betegner mig selv som meget lidt til piger..jeg foretrækker nu engang mænd.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.