kan man mærke det 1 dag efter sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

det lyder netop som ægløsning du har lige nu, det mest fertile øjeblik i hele din cyklus-....og så med ubeskyttet sex??? jamen skynd dig ned i morgen og få stoppet en evt spire der sætter sig fast derinde.

Arh pis. Håber en fortrydelsespille så kan hjælpe. Måske chancerne for at den virker bliver mindsket, når det netop er i de dage :-S
Køber én imorgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

lilledittemor

Jeg vil så sige at jeg kunne mærke det allerede dagen efter..

Men håber at du finder en løsning

Anmeld

22. august 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg vågnede også dagen efter med kvalme og vidste at den var der...

Fortrydelsespiller fåes i pakker med 2 sidst jeg købte dem... men det er over 7 år siden så meget kan have ændret sig...

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Jeg vågnede også dagen efter med kvalme og vidste at den var der...

Fortrydelsespiller fåes i pakker med 2 sidst jeg købte dem... men det er over 7 år siden så meget kan have ændret sig...

Ja okay. Synes nu også at jeg faktisk mærker lidt det samme som igår. Har bare ikke ondt. Men det er én meget underlig følelse. Måske det bare er mig. Men der er ikk noget at gøre, vi vil ikke have én mere lige nu for det ville ødelægge alt for meget. Så selv om jeg er hamrende skruk, dur det ikke og det er da sådan set lidt ubehageligt at skulle sluge sådan nogen piller. Men jeg har én ide om at jeg hurtigt bliver gravid. Det barn vi i forvejen har, er nemlig lavet ovenpå ppiller og en masse stress osv osv. Så det undre mig sgu ikk hvis jeg er blevet gravid nu. (eller at det kunne have været en graviditet)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.