Madpakke snacks ideer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

iris-mor

Jeg skal se om jeg kan huske at skrive opskriften ind i morgen, ellers må du endelig minde mig om det. For de er nemme gode og billige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Mi

Det lyder ellers lækkert. Her får de kun frugt som snacks, men kan da godt være jeg lige skal have bagt lidt lækkert.

Anmeld

21. august 2011

henh01

Mi skriver:

Det lyder ellers lækkert. Her får de kun frugt som snacks, men kan da godt være jeg lige skal have bagt lidt lækkert.

min datter har det samme med hver dag..

Det er

4 halve med diverse pålæg, gulerødsstave, agurkestave, cerrytomater, somme tider peberfrugt, sommetider frugt og sommetider en figenstang, nødder eller feta. That's it. Synes godt nok det er ved at være lidt kedeligt. Men efter hun er startet i skole vil hun ikke have æg med osv da det tager for langt tid at pille.

Anmeld

21. august 2011

Mi

henh01 skriver:

min datter har det samme med hver dag..

Det er

4 halve med diverse pålæg, gulerødsstave, agurkestave, cerrytomater, somme tider peberfrugt, sommetider frugt og sommetider en figenstang, nødder eller feta. That's it. Synes godt nok det er ved at være lidt kedeligt. Men efter hun er startet i skole vil hun ikke have æg med osv da det tager for langt tid at pille.

Mine får også bare fire halve med pålæg og et stykke frugt eller to. De har kun 10 minutter til at spise, så det dur ikke med for mange desserter, for så når de ikke rugbrødet.

Anmeld

21. august 2011

henh01

Mi skriver:

Mine får også bare fire halve med pålæg og et stykke frugt eller to. De har kun 10 minutter til at spise, så det dur ikke med for mange desserter, for så når de ikke rugbrødet.

de har ogsp kun 10 min i min datters skole, men hun spiser lidt i 10 pausen også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.