NY afstemning for pølseparty.. grimt navn egentlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2008

Susan1978

TROR SKI DET BLIR DEN 21. TØSER.....

HAR ALLE DER VIL DELTAGE STEMT... ?

Susan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2008

Lise

Birgitte (ny mor) skriver:

Lise skriver:

HAR også stemt... hvis ikke flere stemmer, så bliver det vel bare d. 21. juni..ikke?

Forrsten Lise, hvordan gik det med dine "vandbryster" - virkede pillerne?
Birgitte

Hey Birgitte,

Jo tak - de er nu uden vand... hehe, det endte med at jeg ringede til lægen for de gjorde bare såååe ondt (var bange for brystbetændelse). Hun sagde at jeg skulle tage et varmt bad og så massere dem og evt malke lidt ud. Det gjorde jeg, og så blev de aldrig fyldt op igen. Så nu er de bare helt tomme... :$

Anmeld

9. marts 2008

Lene76

æv bæv jeg kan ik nogen af de 2 weekender..... den 14 ska vi til farvel fest hos min mands fætter som ska til kosovo (staves?) og den 21 weeeee der ska jeg til Mallorca :D:D:D:D:D:D

men glæder mig igen til at se billeder, jeg må bare håbe på at er blir en 3. fest:D

Lene

Anmeld

9. marts 2008

Ny mor

Lise skriver:

Birgitte (ny mor) skriver:

Lise skriver:

HAR også stemt... hvis ikke flere stemmer, så bliver det vel bare d. 21. juni..ikke?

Forrsten Lise, hvordan gik det med dine "vandbryster" - virkede pillerne?
Birgitte

Hey Birgitte,

Jo tak - de er nu uden vand... hehe, det endte med at jeg ringede til lægen for de gjorde bare såååe ondt (var bange for brystbetændelse). Hun sagde at jeg skulle tage et varmt bad og så massere dem og evt malke lidt ud. Det gjorde jeg, og så blev de aldrig fyldt op igen. Så nu er de bare helt tomme... :$

Nå, hvor godt, selvom det også må være lidt trist...
Birgitte (H)

Anmeld

9. marts 2008

Ny mor

Lene76 skriver:

æv bæv jeg kan ik nogen af de 2 weekender..... den 14 ska vi til farvel fest hos min mands fætter som ska til kosovo (staves?) og den 21 weeeee der ska jeg til Mallorca :D:D:D:D:D:D

men glæder mig igen til at se billeder, jeg må bare håbe på at er blir en 3. fest:D

Lene

Æv, Lene, men jeg håber da også der bliver en 3. fest :D
Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.