NY afstemning for pølseparty.. grimt navn egentlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2008

Siber

Hejsa

Begge weekender ser skidt ud for mig, jeg skal giftes den 14 juni, og vi har ferie ugen efter, men men det kunne jo være vi var vendt hjem, så derfor har jeg stemt på den anden weekend (åh den 21)
Ja lidt ammehjerne har jeg stadigvæk!

Kh Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2008

Susan1978

op....

Anmeld

29. februar 2008

ivfmarie

op igen... ;)

Anmeld

3. marts 2008

Susan1978

op...

husk at stemme tøser

Anmeld

3. marts 2008

Louise mortil4

hvor bor helle 30 og er det med vores dejlige mænd?

Anmeld

3. marts 2008

Loggidut

stemmer sgu for det er uden mænder....godt nok elsker jeg min husbond...men det var da dejligt at kunne smutte uden at tænke på barnepige til tif...desuden tror jeg slet ikke han gider med...for han kender jo ikke rigtigt nogle af de andre mænd...

Anmeld

3. marts 2008

Anja

Tror sgu heller ikke min mand gad sidde og høre på os kagle :D og ja, jeg vil da nok også helst afsted uden ...

Anmeld

3. marts 2008

Susan1978

Helle30 bor på falster som os andre 2.. :D

og det er uden mænd og børn..

DET ER SYDHAVSFEST.. :P:P

Anmeld

3. marts 2008

Ny mor

Ja, for dævlen, det er uden mænd og børn :)):)) Det er total tøsefest som hos Loggi!!! Tror mændene ville flygte ud, som Loggis, ha, ha, ha!!
kh Birgitte
NB. Det er altså skønt med et døgn uden børn, selvom jeg aldrig havde troet jeg skulle indrømme det ;)!!

Anmeld

3. marts 2008

Helle30

Næhtak - ingen mænd. Tror nu også min egen nok skal sørge for at være i marken den dag.
Det var aldeles skønt at være afsted hos Loggi og bare lade mand og barn blive hjemme. Så får man lige ladet batterierne op igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.