Så kan du lære det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. august 2011

Mummymalle

Har lige haft en BIO :-(. Testede positiv i torsdag, tre dage før tid og nu her til morgen testede jeg negativ og fik mens lige efter. Øv!!! Så nu kan jeg lære ikke at teste før tid.. Andre her der har haft en BIO??? Er i blevet gravide hurtigt efter igen????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Lisbeth1985

Mummymalle skriver:

Har lige haft en BIO :-(. Testede positiv i torsdag, tre dage før tid og nu her til morgen testede jeg negativ og fik mens lige efter. Øv!!! Så nu kan jeg lære ikke at teste før tid.. Andre her der har haft en BIO??? Er i blevet gravide hurtigt efter igen????

Vi havde en BIO i januar Det var efter vores første IVF-forsøg. Lægerne på fertilitetsklinikken ser på en BIO som en god ting, for så ved man jo, at det kan lade sig gøre

Jeg  for, at du snart bliver gravid igen

Anmeld

21. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mummymalle skriver:

Jeg har haft flere BIO. Så en 4 stykker over et år. Nu er jeg så gravid 25+4. 

Anmeld

21. august 2011

Mummymalle

Tak for svar :-). Jeg har i forvejen to børn og havde en MA i maj måned, så nåede lige at blive så glad. Jeg tænker også at det kan jo lade sig gøre, så forhåbentlig får vi snart en der hænger ved. Men man blir lidt småskær af alt det testen og udregning af ÆL osv. Åh det er hårdt arbejde at ønske sig børn.

Anmeld

28. august 2011

missspidsmund

men hvad er en bio og alle de andre forkortelser i skiver ??

Anmeld

28. august 2011

Mummymalle

En bio kemisk er en graviditet der ikke når at blive til noget. Altså man tester positiv inden testsag og embryoet ikke sætter sig fast.

Anmeld

28. august 2011

rogerrasch

Mummymalle skriver:

jeg tabte barnet i foråret og blev gravid 2 måneder efter ca og er nu 16+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.