Ticket to heaven flyverdragt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.491 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. august 2011

Koen.

De damer

Vi har herhjemme kastet 900 kr efter en gudeskøn flyverdragt fra ticket to heaven, meeeen nu er jeg sku lidt i tvivl om hvor godt mit køb er, eeeelsker den og den er så lækker, men forventer så os den er god til den pris!

Så fortæl mig jeres erfaringer gode som dårlige, er det er godt køb jeg har gjordt mig eller er der et andet mærke der havde være 1000 gange bedre

Hun skal sidde i alt slags vejr på cyklen til og fra DP, så den skal bare være kanon

knus et par første gangs forældre der intet aner om flyverdragter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

moars

Tanja. skriver:

De damer

Vi har herhjemme kastet 900 kr efter en gudeskøn flyverdragt fra ticket to heaven, meeeen nu er jeg sku lidt i tvivl om hvor godt mit køb er, eeeelsker den og den er så lækker, men forventer så os den er god til den pris!

Så fortæl mig jeres erfaringer gode som dårlige, er det er godt køb jeg har gjordt mig eller er der et andet mærke der havde være 1000 gange bedre

Hun skal sidde i alt slags vejr på cyklen til og fra DP, så den skal bare være kanon

knus et par første gangs forældre der intet aner om flyverdragter

hejsa.

Jeg købte en brugt til min datter i januar i år inde på ts (da hun var vokset ud af den første hun havde i sæsonen).

Du kunne overhovedet ikke se den havde været brugt...og det kan du faktisk stadig ikke....og hun har givet den max. gas i den. Jeg synes også den har været nem at give på osv. og hun har holdt varmen dejlig i den samt haft god bevægelighed. Så her har den "fungeret" rigtig godt. og tror hun kan bruge den det meste af den sæson vi går ind i nu.

Anmeld

21. august 2011

SpunkenJo

Har aldrig hørt noget dårligt om TTH.

Men har aldrig selv haft en derfra.

Oprettede en tråd om flyverdragter dublant se her:
https://www.baby.dk/debat/129156pi1/toej--voksen/li lla-ilse-jacobsen-gummistoevler-saelges.aspx

Tror bestemt ikke du har gjort et dårligt køb

Anmeld

21. august 2011

Koen.

moars skriver:

hejsa.

Jeg købte en brugt til min datter i januar i år inde på ts (da hun var vokset ud af den første hun havde i sæsonen).

Du kunne overhovedet ikke se den havde været brugt...og det kan du faktisk stadig ikke....og hun har givet den max. gas i den. Jeg synes også den har været nem at give på osv. og hun har holdt varmen dejlig i den samt haft god bevægelighed. Så her har den "fungeret" rigtig godt. og tror hun kan bruge den det meste af den sæson vi går ind i nu.

tak for svar godt med posetiv respons

Anmeld

21. august 2011

Koen.

SpunkenJo skriver:

Har aldrig hørt noget dårligt om TTH.

Men har aldrig selv haft en derfra.

Oprettede en tråd om flyverdragter dublant se her:
https://www.baby.dk/debat/129156pi1/toej--voksen/li lla-ilse-jacobsen-gummistoevler-saelges.aspx

Tror bestemt ikke du har gjort et dårligt køb

tak for svar, men tror linket er forkert, for det her er til gummistøvler

Men håber godt nok det er et godt køb

Anmeld

21. august 2011

SpunkenJo

Tanja. skriver:

tak for svar, men tror linket er forkert, for det her er til gummistøvler

Men håber godt nok det er et godt køb

Her er det link jeg tænkte på

https://www.baby.dk/debat/128871pi1/ordet-er-frit/h vilken-flyverdragt-didriksons----.aspx

Aner ikke hva jeg har lavet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.