Uge 18+5 - lidt nye billeder af mavsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Nitz - <3 David

Höör skriver:

Hooold nu op du ser mere gravid ud end jeg gjorde da jeg var så langt som du er

Super smuk mave  

Hihi mange tak.. ja den er efterhånden ikke nem at gemme væk.. Hvilket jeg selvf. heller ikke prøver på
jeg tror det ligger i generne.. for min mor(5 børn), moster(3 børn), kusine(1barn) har også været rigtig store tidligt.. Min mor sagde også her for en 3 uger siden "du kan godt regne med at du bliver en elefant inden jul) jeg har termin 17. jan.. Så det er jeg ikke i tvivl om.. Pyha.. godt det ikke er en varm sommer jeg går i møde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Carl-Emil's mor

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Hihi mange tak.. ja den er efterhånden ikke nem at gemme væk.. Hvilket jeg selvf. heller ikke prøver på
jeg tror det ligger i generne.. for min mor(5 børn), moster(3 børn), kusine(1barn) har også været rigtig store tidligt.. Min mor sagde også her for en 3 uger siden "du kan godt regne med at du bliver en elefant inden jul) jeg har termin 17. jan.. Så det er jeg ikke i tvivl om.. Pyha.. godt det ikke er en varm sommer jeg går i møde

Lucky you

Jeg ligner stadigvæk bare en der har spist 15 kager for meget når jeg har tøj på heheh

Men jeg har også bagudvendt livmoder, og moderkagen ligger også bagved så derfor er jeg "lille"

Men fantastisk at følge din mave har termin 11 januar selv så er liiiige lidt længere end dig  men ser bare ikke sådan ud  

Anmeld

21. august 2011

Nitz - <3 David

Höör skriver:

Lucky you

Jeg ligner stadigvæk bare en der har spist 15 kager for meget når jeg har tøj på heheh

Men jeg har også bagudvendt livmoder, og moderkagen ligger også bagved så derfor er jeg "lille"

Men fantastisk at følge din mave har termin 11 januar selv så er liiiige lidt længere end dig  men ser bare ikke sådan ud  

- Ville hellere bytte være lidt mindre, og have termin lidt før.. end at ende med at være en stor trommel hihi.. Meeeen pyt bare bebserne har det godt der inde.. Jeg syns allerede nogle ting er mere besværligt.. Jeg har haft skruer i min ene knogle efter et lårbensbrud i 2000.. og den ene side har altid været mere stiv end den anden.. kan fx. ikke få højre fod helt op på det andet lår så jeg kan få strømper på.. og det er ved at blive noget besværligt at nå der ned når man sidder ned haha.. Det ender med kæresten må gi mig strømper på ;D

Anmeld

21. august 2011

Pige2009

Sikke en fin mave

Anmeld

21. august 2011

Nitz - <3 David

Baagøe skriver:

Sikke en fin mave

Mange tak

Anmeld

21. august 2011

Pige2009

Mange tak

Velbekomme

Anmeld

22. august 2011

Orkide86

Jah okay.. det skal du nok ikke skrive i markedsføringen hihi..

Ha ha nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.