Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mirjam123 skriver: Super sød mave søde Ja du ved jo at jeg osse tror det bliver en dreng
Super sød mave søde
Ja du ved jo at jeg osse tror det bliver en dreng
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fin fin mave
Jeg tror det er en lille pige
Nessie skriver: Fin fin mave Jeg tror det er en lille pige
Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver: Hihi Ja det drømte du jo for flere uger siden hihi.. Spændende om du snart kan begynde at tjene penge på at forudse/drømme kønnet på babyer
Hihi Ja det drømte du jo for flere uger siden hihi.. Spændende om du snart kan begynde at tjene penge på at forudse/drømme kønnet på babyer
Hehe ja ahh drømte osse den gang at jeg ville få en dreng, men men men, nu har jeg jordens skønneste pige
Mirjam123 skriver: Hehe ja ahh drømte osse den gang at jeg ville få en dreng, men men men, nu har jeg jordens skønneste pige
Jeg gætter dreng
Iiih, hvor er du fin
ciepige skriver: Jeg gætter dreng Iiih, hvor er du fin
En fin babyhule Jeg melder mig på drengeholdet
Babymor2010 skriver: En fin babyhule Jeg melder mig på drengeholdet
Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver: Syns der er begyndt at ske lidt.. Så måtte hellere få taget nogle nye billeder Er idag i uge 18+5, så SNART halvvejs.. Og kun 10 dage til Scanning Nøj hvor jeg glæder mig til at se at den lille akrobat har det som "blommen i et æg" Nogle der har et gæt til kønnet ??
Syns der er begyndt at ske lidt.. Så måtte hellere få taget nogle nye billeder Er idag i uge 18+5, så SNART halvvejs.. Og kun 10 dage til Scanning Nøj hvor jeg glæder mig til at se at den lille akrobat har det som "blommen i et æg"
Nogle der har et gæt til kønnet ??
Hooold nu op du ser mere gravid ud end jeg gjorde da jeg var så langt som du er
Super smuk mave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128