Vil bare sige at jeg fuldstændig forstår dig - og hvordan du har det

Jeg var gravid i 10. uge da vi valgte at fortælle alt og alle om vores lykkelige omstændigheder.... Familie, venner, håndbold-holdet osv osv...
Alt var fint, indtil vi til NF-skanning fik at vide at fostret var død

Hele verden ramlede for os - især mig - følte mig som en total fiasko og orkede slet ikke at skulle hen og fortælle alle at vi ikke skulle være forældre alligevel - ikke lige nu i hvert fald...

Samtidig oven i alt dette, var jeg ved at skrive bachelor-projekt med 3 dejlige piger! Og jeg lyver ikke når jeg siger, at i samme uge som jeg fik lavet en udskrabning, kom den ene af pigerne og fortalte hun var i 6. uge - og en anden af pigerne kom og fortalte hun havde fået en positiv graviditetstest!! Spørg lige om man så føler sig helt igennem UDUELIG!!!!
Men det vendte hurtigt for mig synes jeg, efter noget fordøjelse - og mit bedste råd er nok at I skal få snakket om det - helst så mange gange som muligt, med så mange som muligt og du skal ikke være bleg for at fortælle hvordan DU har det. Det var ikke det jeg havde lyst til i den tid efter, men i dag kan jeg se at det var godt jeg gjorde det, for det har hjulpet mig videre

Skriv endelig hvis du vil snakke mere
Anmeld