Meget mystisk? "Blod over alt"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. august 2011

Anonym trådstarter

Fødte for over 7 mdr siden og har ikke haft mens endnu, og ammer os så det holdet det måske væk. Vi har så forsøgt så småt at lave en baby siden den lille var 1 måned. Så har til morgen havde jeg en lille bitte ændrig i min udflåd-kunne mååske ligne der var en fortynding af blod i, men svært at sige, sidder så her før og ammer mit barn, og bum, så flyder der i stor hast noget varmt ud af mig og kigger så ned det er sku blod, får så lagt den lille fra mig og ud på toilettet og af med trusserne, og en masse blod flyder i mine trusser og drypper alle vegne (sorry detaljer) og der hvor jeg havde siddet var det os kommet på i løbet af de få sek det tog mig at rejse mig og lægge den lille fra mig, vil nu tage et bad for hold da op en omgang.....

Pludselig ud af det blå bløder jeg efter 9 mdr med graviditet og 7 mdr efter fødslen næsten 1 ½ år. Er det bare mensen som nu har meldt sin ankomst, en bio graviditet eller tegn på at en mulig graviditet har sat gang i systemet igen??

Vil i hvert fald få testet for at se ad... ??

Den Forvirrede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

mariamiss6

Altså, det kan jo være en spontan abort du er midt i...

Men det lyder ikke som om du har smerter? Det ved jeg dog ikke om man har altid ved spontan abort....

Men ja, det kan da også sagtens være en monster agtig omgang menstruation, det oplever jeg tit....

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Altså, det kan jo være en spontan abort du er midt i...

Men det lyder ikke som om du har smerter? Det ved jeg dog ikke om man har altid ved spontan abort....

Men ja, det kan da også sagtens være en monster agtig omgang menstruation, det oplever jeg tit....

Jeg har alm MILDE mens smerter, og føler at sengen er lige der jeg vil være nu Det var somom det lige var en ordenlig skylle og så stoppede det, og nu har jeg taget bind på men det drypper heller ikke, men tørre jeg mig kommer der noget på papiret.

Blir helt mærkeligt hvis jeg skal til at have mens nu hver måned hvis det er det som forgår. Aner det jo ikke..  hmm

Men ja en SA kan det jo os være men tror de gør meget ondt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.