Synes ham manden er enorm egoistisk. Han er kun ude på at redde sit eget skind. Han skulle have tænkt konsekvenserne igennem inden I havde ubeskyttet sex. Konsekvenserbe forhenholdsvis dig og for ham er jo forskellige og du hverken kan eller skal redde ham fra hans konsekvenser: konen får vished, skilsmisse, hans familie finder ud af det ect. Vs din konsekvens: gravid med gift mand.Som jeg læser dit indlæg vil du gerne beholde barnet, mener i tvivl pga hans udtalelser.. Er det korrekt? Hvis det er korrekt og du skal lige vide at usikkerhed om man nukan klare det, vilvære det osv. Er helt almindeligt ibegyndelsen af en graviditet. Så synes jeg du skal beholde barnet og droppe denne mand sombåde er umoralsk og mega egoistisk, total selvcentreret og uden nogen form for rygrad! Og du skal IKKE redde ham. Hans kone fortjener uanset hvor synd det er, at få sandheden at vide. Hun lever på en løgn og det er sku ikke rimeligt.Jeg er endvidere sikker på at mange piger herind vil kunne sige, at det er muligt atfibde en dejlig mand som vilvære faderfigur for ens barn. Jeg synes du kun skal tænke på dig og på dit ufødte barn. Vil du kunne leve mee beslutningen om abort baseret kun på at redde en mand som måske slet ikke vildig bagefter og som aldrig har vilet dig nok til at gå fra komen? Hårdt sagt, men ville du for ham udsætte dig selv for den belastning det er at få en abort?? Du skal kun få en abort hvis det er fir din skyld!!! Ellers vil du måske resten af livet fortryde..Lyt til dit hjerte og vid at tvivl er naturligt, men kan du slet ikke se dig i moderrollen, har du slet ikke lyst, og fortryder du graviditetnså få en abort.Ang. Manden: drop ham. He is just not that in to you og desuden er han eb kæmpe egoist, der ikke kan se ud over sin egen næse...tænk at bede dig om en abort for at redde sit eget skind... Du fortjener bedre, meget bedre og du kan sagtens finde det med eller uden barn. Du skal ikke lade dig nøjes med en gift mand. Kram
Anmeld