MD scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

TbCp

lotte32 skriver:

Ja det er lidt specielt, men jeg har affundet mig med det og prøver at se det positive i det fx. kan jeg planlægge hvor de store skal være imens osv...

Lotte Ø.

Ja det er jo sådan set meget rart!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

AnneH

lotte32 skriver:

Gik jeres scanning godt og kunne i se kønnet??

Lotte Ø.

Scanningen gik godt. Alt på den lille så fint ud, så det er dejligt.

Dog kunne vi ikke se kønnet, da den lå i skræderstilling og navlesnoren lå imellem benene.

Dog virkede hende som scannede mig virkede heller ikke særlig interesseret i at finde ud af det. Slevfølgelig er hendes job at gennem scanne barnet og finde ud af om alt er som det skal være, men da vi sagde at vi gerne ville vide kønnet sagde hun at det kunne man ikke sige med sikkerhed.. På den måde hun sagde det på virkede bare så underligt..

Så nu vil vi ud og have en kønsscanning. Og få en lidt bedre oplevelse.

Også fandt vi ud af at moderkagen ligger i øjeblikket foran livmorhalsen, så jeg skal til kontrol i 32. uge.

Hvordan gik det med din tid??

Anmeld

23. august 2011

lotte32

AnneH skriver:

Scanningen gik godt. Alt på den lille så fint ud, så det er dejligt.

Dog kunne vi ikke se kønnet, da den lå i skræderstilling og navlesnoren lå imellem benene.

Dog virkede hende som scannede mig virkede heller ikke særlig interesseret i at finde ud af det. Slevfølgelig er hendes job at gennem scanne barnet og finde ud af om alt er som det skal være, men da vi sagde at vi gerne ville vide kønnet sagde hun at det kunne man ikke sige med sikkerhed.. På den måde hun sagde det på virkede bare så underligt..

Så nu vil vi ud og have en kønsscanning. Og få en lidt bedre oplevelse.

Også fandt vi ud af at moderkagen ligger i øjeblikket foran livmorhalsen, så jeg skal til kontrol i 32. uge.

Hvordan gik det med din tid??

Dejligt at alt ser fint ud med jeres lille bebs, det er jo det vigtigste 

Men Kan da godt forstå det er lidt øv at hun ikke kunne/ville se kønnet, når i nu gerne ville vide det 

Men nu får i jo også baby at se en ekstra gang til kønsscanningen

Det med kontrol af moderkagens placering, er det fordi at den kan ligge i vejen ved fødslen hvis den ikke flytter sig eller??

Vores scanning gik rigtig godt, dog havde mini Ø. bestemt sig for at nuppe en lur på maven og ville ikke vende sig uanset hvor meget hun puffede til ham (og det var meget) men stillingen på maven gjorde det svært for hende at scanne hjertet og det tog hende 15 min før hun var tilfreds.. Så det nåede jeg at blive rimelig nervøs, dog var hun sød til at berolige mig/os

Mht til kønnet, har jeg jo hele graviditeten sagt at manden måtte bestemme om han syntes vi skulle vide det, for jeg havde kort efter den positive graviditets test, drømt at det blev en dreng 

Det skal lige siges at jeg også drømte kønnet ved de to store og det passede, selv da de scannede min datter til at være en dreng, fortsatte jeg med at købe pigetøj 

Nå, men manden kunne ikke bestemme sig og da vi kom ind havde han stadig ikke besluttet sig (mænd)  men kort efter start spurgte hun om vi ville vide kønnet, også sagde han ja.. men vi havde nu set det alligevel selvom hun ikke havde sagt det, for der var da slet ingen tvivl om at det er en lille...........  .............dreng vi venter

Storesøster er lykkelig, for det var osse det hun mente det ville blive, og storebror, som helst ville have en lillesøster kommenterede blot... "pis..... Nå, men så må i jo få en pige næste gang"

Lotte Ø.

Anmeld

23. august 2011

AnneH

lotte32 skriver:

Dejligt at alt ser fint ud med jeres lille bebs, det er jo det vigtigste 

Men Kan da godt forstå det er lidt øv at hun ikke kunne/ville se kønnet, når i nu gerne ville vide det 

Men nu får i jo også baby at se en ekstra gang til kønsscanningen

Det med kontrol af moderkagens placering, er det fordi at den kan ligge i vejen ved fødslen hvis den ikke flytter sig eller??

Vores scanning gik rigtig godt, dog havde mini Ø. bestemt sig for at nuppe en lur på maven og ville ikke vende sig uanset hvor meget hun puffede til ham (og det var meget) men stillingen på maven gjorde det svært for hende at scanne hjertet og det tog hende 15 min før hun var tilfreds.. Så det nåede jeg at blive rimelig nervøs, dog var hun sød til at berolige mig/os

Mht til kønnet, har jeg jo hele graviditeten sagt at manden måtte bestemme om han syntes vi skulle vide det, for jeg havde kort efter den positive graviditets test, drømt at det blev en dreng 

Det skal lige siges at jeg også drømte kønnet ved de to store og det passede, selv da de scannede min datter til at være en dreng, fortsatte jeg med at købe pigetøj 

Nå, men manden kunne ikke bestemme sig og da vi kom ind havde han stadig ikke besluttet sig (mænd)  men kort efter start spurgte hun om vi ville vide kønnet, også sagde han ja.. men vi havde nu set det alligevel selvom hun ikke havde sagt det, for der var da slet ingen tvivl om at det er en lille...........  .............dreng vi venter

Storesøster er lykkelig, for det var osse det hun mente det ville blive, og storebror, som helst ville have en lillesøster kommenterede blot... "pis..... Nå, men så må i jo få en pige næste gang"

Lotte Ø.

Ja det bliver dejligt at komme til kønsscanning, så må vi håbe at den lille vil vise det til den scanning.

Hvis den ikke flytter sig længere op af, så kan jeg ikke føde selv, da den ligger over livmorhalsen, dog er jeg blevet lidt mere optimistisk og tror på at den nok skal flytte sig, så jeg i det mindste får chancen for prøve at føde selv.

Jeg har slet ingen fornemmelse af hvad vi skal have og der er mange delte meninger blandt venner og familien.

Hun havde også lidt problemer med at få alle de billeder af hjerte som hun gerne villle, men det lykkes dog til sidst, den lille lå med ryggen til og flyttede sig heller ikke så meget.

Men det er da dejligt at han har det godt.

Sjovt at den store dreng hellere vil have en lillesøster, synes ellers man tit hører det omvendte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.