MD scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.525 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. august 2011

lotte32

Hej piger

Håber det går godt med jeres mavser

Er der nogle af jer der har været til MD eller snart skal??

Vi skal afsted imorgen, mandag,og jeg glæder mig rigtigt meget, men er osse  en smule nervøs..

Vi skal efter scanningen til lægesamtale, da vi allerede nu ved at jeg skal have kejsersnit, så måske vi imorgen eftermiddag ved, hvad dag vores lille bebs kommer til verden 

Det er ret så spændende

Vi ved dog allerede nu at det bliver i December, så egentlig hører jeg slet ikke til i denne gruppe, men bliver nu hængende alligevel..... håber det er ok....

Lotte Ø.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

TbCp

Uhh det bliver spændene! Skal i have kønnet at vide?

Må man spørge hvorfor du skal have kejsersnit?

Vi skal først til md. scanning d. 9/9 så der er lidt tid endnu, men glæder mig helt vildt!

Anmeld

21. august 2011

lotte32

Uhh det bliver spændene! Skal i have kønnet at vide?

Må man spørge hvorfor du skal have kejsersnit?

Vi skal først til md. scanning d. 9/9 så der er lidt tid endnu, men glæder mig helt vildt!

Så skal du scannes på min søns fødselsdag

Jeg har fået 2 kejsersnit, og i Viborg hedder det så osse kejsersnit 3. gang, desværre...

Vi har ikke helt besluttet om vi vil vide kønnet

Lotte Ø.

Anmeld

21. august 2011

TbCp

lotte32 skriver:

Så skal du scannes på min søns fødselsdag

Jeg har fået 2 kejsersnit, og i Viborg hedder det så osse kejsersnit 3. gang, desværre...

Vi har ikke helt besluttet om vi vil vide kønnet

Lotte Ø.

Ahh okay, sådan er det vist de fleste steder tror jeg.

Det må være lidt specielt at man ved at den og den dato kl. det og det bliver man mor

Anmeld

21. august 2011

-Sigrid-

lotte32 skriver:

Hej piger

Vi skal afsted imorgen, mandag,og jeg glæder mig rigtigt meget, men er osse  en smule nervøs..

Vi skal efter scanningen til lægesamtale, da vi allerede nu ved at jeg skal have kejsersnit, så måske vi imorgen eftermiddag ved, hvad dag vores lille bebs kommer til verden 

Det er ret så spændende

Vi ved dog allerede nu at det bliver i December, så egentlig hører jeg slet ikke til i denne gruppe, men bliver nu hængende alligevel..... håber det er ok....

Lotte Ø.

Held og lykke med imorgen, og for min egen skyld syntes jeg det er fedt at have flere at skrive med som har lige så store bebser i maven som jeg har

Fedt at I allerede NU ved hvornår du skal under kniven, så I ligesom kan planlægge det - og krydse af i kalenderen!

Anmeld

21. august 2011

AnneH

Vi skal også til MD scanning i morgen, er vildt spændt og nervøs. Glæder mig til at se den lille igen og til at se om vi kan få lov til at få kønnet at vide.

Er begyndt at mærke liv hver dag, nogle dage mere end andre, men hvor er det dejligt.

Når vi så har været afsted i morgen, kan vi endelig komme igang med at finde et navn, min mand har været lidt afventende med det. Men der er jo også noget tid til vi står med den lille i vores arme.

Håber din scanning og samtale kommer til at gå godt i morgen.

Anmeld

21. august 2011

Carl-Emil's mor

lotte32 skriver:

Hej piger

Det er ret så spændende

Lotte Ø.

Jeg var til MD mandag sidste uge....

Fuldstændig helved Ventede i over 1 time på at komme ind og var til scanning i over en time fordi han bare ikke ville ligge som han skulle også scannede hun lige lidt for hårdt så måtte flere gange bede hende om ikke at trygge den så hårdt ind ret øv..

men alt i alt var det super han følger sine kurve PERFEKT og målte 22 cm fra fod til hoved top så det var rigtig fantastisk

Også er han stadigvæk en dreng 

Anmeld

22. august 2011

lotte32

TbCp skriver:

Ahh okay, sådan er det vist de fleste steder tror jeg.

Det må være lidt specielt at man ved at den og den dato kl. det og det bliver man mor

Ja det er lidt specielt, men jeg har affundet mig med det og prøver at se det positive i det fx. kan jeg planlægge hvor de store skal være imens osv...

Lotte Ø.

Anmeld

22. august 2011

CmarianN

Jeg skal til MD den 6 September  Glæ glæ glææææder mig 

Anmeld

22. august 2011

lotte32

AnneH skriver:

Vi skal også til MD scanning i morgen, er vildt spændt og nervøs. Glæder mig til at se den lille igen og til at se om vi kan få lov til at få kønnet at vide.

Er begyndt at mærke liv hver dag, nogle dage mere end andre, men hvor er det dejligt.

Når vi så har været afsted i morgen, kan vi endelig komme igang med at finde et navn, min mand har været lidt afventende med det. Men der er jo også noget tid til vi står med den lille i vores arme.

Håber din scanning og samtale kommer til at gå godt i morgen.

Gik jeres scanning godt og kunne i se kønnet??

Lotte Ø.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.