Anonym skriver:
mig og min kæreste har forsøgt at blive gravide i et år nu, med 1 abort... så har selvfølgelig været gravid og sådan..
vi forsøger selvfølgelig stadig, men åh ved ikke om min hjerne siger noget og mit hjerte siger noget andet ... altså forstå mig ret, har virkelig mistet modet på at kunne blive gravid igen.. Min sidste mens startede ja den 30 juli og jeg havde en knaldende positiv ægløsningstest den 11 august.. men selvfølgelig var kæresten ikke hjemme der, så måtte vente til dagen efter.... hvilket gør at jeg ikke tror på den er der.. dog har jeg nogen symptomer i form af murren i underlivet og ømme bryster... men det havde jeg også i sidste måned... inden mens?? så det kan jo ligesåvel være mens smerter end en mulig 2 stregers glædelses test
??
føler bare det hele er ved at ja, gå ned af bakke?? ved ikke hvordan jeg skal forholde mig til det mere?? hvad skal jeg gøre?
Kender det alt for godt. Og hver gang ens mens bare var gået 2 dage over tiden kunne man ikke lade være med at tænke nu er den der. Hvis man så tog en test var den der ikke. Det er så hårdt psykisk, for man føler sig bare som en stor fiasko. Sådan havde jeg det i hvert fald..
Men du skal holde modet oppe
Ligepludselig når du mindst venter det er der en lille baby i maven som er der for at blive. Husk nu at nyde din mand når i har samleje, glem tanken om det lille barn mens i har jeres tid sammen.
Håber at det er en glædelig nyhed som du snart har i vente. 
Og husk nu, det er normalt at der kan gå op til et år fra man begynder at prøve til man bliver gravid. Det føles som sindsygt lang tid. Men lad os håbe at når du har været gravid 1 gang er det lidt nemmere her anden gang.
herfra krydser fingre for dig
Anmeld