Ingen der fik vejet sig I går...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2009

miver

Jo var osse på vægten igår havde tabt 1,2 kg så det er jo skønt
tilllykke til alle jer andre der osse har tabt sig
flot gået
knus Mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2009

Diana...

Ihh jeg bliver helt misundelig over hvor dygtige i er jeg glæder mig til det mig der skal til at tabe nogen kilo.

Anmeld

10. januar 2009

Liva

Hej

Ja, jeg er så en af dem der ikke kan holde sig fra vægten, så jeg vejer mig hver dag. Selvom jeg ikke synes det går helt efter bogen, er julesmovsen da heldigvis røget af igen så nu er jeg tilbage på 71 kg = halvvejs med mit vægttab. Uha har lige smugkigget lidt på alt det dejlige tøj der ligger og venter på mig i mit klædeskab fra før jeg blev gravid første gang. Et par år gammelt, så jeg håber ikke det er gået helt af mode... Lige for tiden har jeg sådan ca. 0 par bukser der sidder godt - det er lidt for stort eller meget for småt endnu... men nu er ventetøjet da blevet gemt langt af vejen...

Næste uge satser jeg på at runde de 70 kg - uha, det har jeg ikke set i 2 år, og der var jeg gravid....

Kh Liva

Anmeld

10. januar 2009

Mutti2

Hejsa.

Jeg må indrømme at jeg ikke lige har gjort noget for at tabe mig. Det har været en hektisk uge med ingen søvn, masser af lektier (jeg er en de bagud ) og arrangering af min dejlige datters 1 års fødselsdag.

Men jeg fik mig vejet i går, og allegevel har jeg overrakende tabt et kg Er nu nede på 68,4 (Sikkert ikke efter i dag med masser af kage og boller )

Men nu håber jeg snart jeg kan komme i gang med at gøre noget ved det

Knus Pernille
Som lige nu er meget træt, men også MEGET lykkelig

Anmeld

10. januar 2009

twinboys

Eva skriver:

Nej, hvis du så let bliver styret af en vægt, så er det da skidt....her er det en nødvendighedresten af mit liv, så jeg ikke skal være fed mere. Men jeg styrer det hele selv...hverken vægten eller vogtere der styrer her...-griner

Vi har levet på en vægt i snart 6år pga. børnene... Så derfor skal vægten ikke få drengene til at få et negativt forhold til den.... Men det er fordi de er små i deres vægt... Majbritt

Anmeld

10. januar 2009

Mormilla

Jov jov jeg har tabt min 3kg. Det er lidt sjovt. Fordi jeg vil gerne tabe mig, men har ikke gjort så meget for det. Så det er lidt held

Anmeld

10. januar 2009

Honningblomst

twinboys skriver:

Vi har levet på en vægt i snart 6år pga. børnene... Så derfor skal vægten ikke få drengene til at få et negativt forhold til den.... Men det er fordi de er små i deres vægt... Majbritt

Øh, hvad har det med dig og din vægt at gøre...jeg har også gået til kontrol med jeppe pga for lav vægt og Bertram skal jeg være obs på pga for høj...men derfor kan jeg nu sagtens veje mig, det har jo intet med mine drenge at gøre.

Eva

Anmeld

10. januar 2009

Honningblomst

Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa.

Jeg må indrømme at jeg ikke lige har gjort noget for at tabe mig. Det har været en hektisk uge med ingen søvn, masser af lektier (jeg er en de bagud ) og arrangering af min dejlige datters 1 års fødselsdag.

Men jeg fik mig vejet i går, og allegevel har jeg overrakende tabt et kg Er nu nede på 68,4 (Sikkert ikke efter i dag med masser af kage og boller )

Men nu håber jeg snart jeg kan komme i gang med at gøre noget ved det

Knus Pernille
Som lige nu er meget træt, men også MEGET lykkelig

FLOT gået....og tror heller ikke man skal være for hys, bare leve sundt og så kommer det...
knus til dig..

Anmeld

10. januar 2009

twinboys

Eva skriver:

Øh, hvad har det med dig og din vægt at gøre...jeg har også gået til kontrol med jeppe pga for lav vægt og Bertram skal jeg være obs på pga for høj...men derfor kan jeg nu sagtens veje mig, det har jo intet med mine drenge at gøre.

Eva

Det er mig der har levet med den vægt snart i 6år og jeg hader den den vejer alt for lidt på mine børn og for meget hos mig... Så så længe at deres vægt går op hver gang hos deres diætist... Og min går ned hver gang til kontrolvejning ja så behøver jeg ingen kontrolvejninger imellem...

Majbritt

Anmeld

10. januar 2009

Honningblomst

twinboys skriver:

Det er mig der har levet med den vægt snart i 6år og jeg hader den den vejer alt for lidt på mine børn og for meget hos mig... Så så længe at deres vægt går op hver gang hos deres diætist... Og min går ned hver gang til kontrolvejning ja så behøver jeg ingen kontrolvejninger imellem...

Majbritt

Jamen det er da super....den går bare ikke her....elsker at se at vægten holdes-smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.