Ingen der fik vejet sig I går...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.829 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. januar 2009

Honningblomst

Hej piger...
Fik I ikke vejet jer i går?
Jeg har tabt 2,4 kg, så dem der var på røg heldigvis hurtigt af igen.....snupper lige 1½ kg mere.
God weekend til alle...håber jeres vægt også går nedad...
Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2009

LotteN

hey eva...
motivationen røg, da jeg forstuvede foden (så kunne det hele være lige meget).
Så her er der røget 1 kg på i stedet for

men nu håber jeg, jeg kan starte stille ud i næste uge og så må jeg tage den derfra..

Men det er sandelig flot, så hurtigt d uer kommet af med det, når du har intet og tabe af

Anmeld

10. januar 2009

Honningblomst

LotteN skriver:

hey eva...
motivationen røg, da jeg forstuvede foden (så kunne det hele være lige meget).
Så her er der røget 1 kg på i stedet for

men nu håber jeg, jeg kan starte stille ud i næste uge og så må jeg tage den derfra..

Men det er sandelig flot, så hurtigt d uer kommet af med det, når du har intet og tabe af

Øv, det var da synd....

Ja, det ryger hurtigt af....men meget af det er jo nok væske og for fyldt en tarm med det forkert mad i...så nu når jeg spiser helt sundt, så kan jeg mærke hvirdan min krop fungere helt optimalt igen og det er det bedste ved det.

Knus og god bedring....vil lige sige at jeg har tabt mig uden motion, så det kan man sagtens...

Anmeld

10. januar 2009

LotteN

Eva skriver:

Øv, det var da synd....

Ja, det ryger hurtigt af....men meget af det er jo nok væske og for fyldt en tarm med det forkert mad i...så nu når jeg spiser helt sundt, så kan jeg mærke hvirdan min krop fungere helt optimalt igen og det er det bedste ved det.

Knus og god bedring....vil lige sige at jeg har tabt mig uden motion, så det kan man sagtens...

ja, måske du kan tabe dig ugen motion, men det kan jeg bare ikke..
eller jo det kunne jeg jo nok godt hvis jeg virkelig ville..ups
jeg har tendensen til og spise for mig overmæt og har en rigtig sød tand der skal fodres lidt nogle gange...!

Anmeld

10. januar 2009

Honningblomst

LotteN skriver:

ja, måske du kan tabe dig ugen motion, men det kan jeg bare ikke..
eller jo det kunne jeg jo nok godt hvis jeg virkelig ville..ups
jeg har tendensen til og spise for mig overmæt og har en rigtig sød tand der skal fodres lidt nogle gange...!

Ja, den har jeg jo så nedkæmpet....mest fordi jeg synes jeg kommer i ubalance når jeg spiser sukker og for meget....meget rarere at mærke min krop og at den fungerer optimalt...-smiler- men det er måske bare mig. Tabte mig 30 kg uden at motionere, det gjorde jeg først bagefter.
Men nu er det jo også af nød jeg ikke gør...virkelig svært at få det til at hænge sammen som enlig mor til tre...
Knus..

Anmeld

10. januar 2009

malou

61.2 skrev vægten igår aftes (64 sidste uge) så det er dejligt. og det er kun fordi jeg fuldstændig har droppet de søde sager... var blevet lidt en kage feak og det kan sgu ses jeg regner med at begynde at træne og svømme i vestbadet i næste uge mens mine forældre passer victor... vil jo gerne være i form inden sommer...
Dennis tror ikke jeg kan tage mig sammen...så nu må jeg hellere i gang!!
knus malou

Anmeld

10. januar 2009

Honningblomst

malou skriver:

61.2 skrev vægten igår aftes (64 sidste uge) så det er dejligt. og det er kun fordi jeg fuldstændig har droppet de søde sager... var blevet lidt en kage feak og det kan sgu ses jeg regner med at begynde at træne og svømme i vestbadet i næste uge mens mine forældre passer victor... vil jo gerne være i form inden sommer...
Dennis tror ikke jeg kan tage mig sammen...så nu må jeg hellere i gang!!
knus malou

SUPER sejt...godt gået og ja, det virker altså at komme ud af den der sukkerafhængighed som mange har....
Selvfølgelig kan du klare det...når jeg kan, så kan alle sgu...
Knus..

Anmeld

10. januar 2009

twinboys

Hej vejer mig kun om tirsdagen... Vil ikke "snyde" med at gå på om fredagen også... For jeg vil ikke lade vægten styre mig og vil se glæden hver tirsdag i stedet for... Så vægten er stillet væk fra min side...

Det er min 8 dag idag...

Majbritt

Anmeld

10. januar 2009

Honningblomst

twinboys skriver:

Hej vejer mig kun om tirsdagen... Vil ikke "snyde" med at gå på om fredagen også... For jeg vil ikke lade vægten styre mig og vil se glæden hver tirsdag i stedet for... Så vægten er stillet væk fra min side...

Det er min 8 dag idag...

Majbritt

Nej, hvis du så let bliver styret af en vægt, så er det da skidt....her er det en nødvendighedresten af mit liv, så jeg ikke skal være fed mere. Men jeg styrer det hele selv...hverken vægten eller vogtere der styrer her...-griner

Anmeld

10. januar 2009

lonemus

Eva skriver:

Hej piger...
Fik I ikke vejet jer i går?
Jeg har tabt 2,4 kg, så dem der var på røg heldigvis hurtigt af igen.....snupper lige 1½ kg mere.
God weekend til alle...håber jeres vægt også går nedad...
Knus Eva

Hej søde!

Jo, jeg fik vejet mig - men jeg startede først i går, så jeg har kun min startvægt, som jeg ikke vil skrive her!!

Men jeg er i gang

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.