blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. august 2011

Anonym trådstarter

Hej piger ville lige høre om der er nogen som har prøved at blive gravid og havde mens alligevel. for jeg fik min mens for godt 14 dage siden. og havde den i en uge men havde ingen smerter. og blødningerne kom i klumper.. eller hvad man skal kalde det.. havde en uge før brunt udflåd.. tog så en test dengang jeg skulle havde min mens den var negativ, mens kom dog først en uge senere.. og nu går jeg med riven niv i underlivet /æggestokkene.. jeg har hvidt gennemsigtig udflåd.. og min mavde ser ud som om den er vokset.. alså pga oppustedhed... er der chance for jeg er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

TWT

Anonym skriver:

Hej piger ville lige høre om der er nogen som har prøved at blive gravid og havde mens alligevel. for jeg fik min mens for godt 14 dage siden. og havde den i en uge men havde ingen smerter. og blødningerne kom i klumper.. eller hvad man skal kalde det.. havde en uge før brunt udflåd.. tog så en test dengang jeg skulle havde min mens den var negativ, mens kom dog først en uge senere.. og nu går jeg med riven niv i underlivet /æggestokkene.. jeg har hvidt gennemsigtig udflåd.. og min mavde ser ud som om den er vokset.. alså pga oppustedhed... er der chance for jeg er gravid

Jeg vil ikke mene der er chance for at du er gravid.

Nogen får den første mens, men så kommer den ca. fire dage FØR tid. Og hvis du har tester negativ, er du nok ikke gravid

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

TWT skriver:

Jeg vil ikke mene der er chance for at du er gravid.

Nogen får den første mens, men så kommer den ca. fire dage FØR tid. Og hvis du har tester negativ, er du nok ikke gravid

aslå det er 14 dage siden jeg havde mens alså en uge siden den stopped og min krop opføre sig meget mærkeligt... nå må jo vente og se om mens kommer om 2 uge

Anmeld

20. august 2011

Kløver

Anonym skriver:

Jeg tror mere på det er ÆL der er igang, så på den med jer, og håber på gevinst

Anmeld

20. august 2011

Kløver

Anonym skriver:

Jeg tror mere på det er ÆL der er igang, så på den med jer, og håber på gevinst

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

okay.. jamen manden er desværre ikke hjemme de næste 14 dage

Anmeld

20. august 2011

TWT

Anonym skriver:

aslå det er 14 dage siden jeg havde mens alså en uge siden den stopped og min krop opføre sig meget mærkeligt... nå må jo vente og se om mens kommer om 2 uge

ja, men du skriver "mens kom dog først en uge senere.." altså mener jeg ikke det kan være en evt graviditet, da mens så var kommet før, hvis du er en af dem der har sin første mens samtidig med graviditet.

Det er nok nærmere ÆL

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

TWT skriver:

ja, men du skriver "mens kom dog først en uge senere.." altså mener jeg ikke det kan være en evt graviditet, da mens så var kommet før, hvis du er en af dem der har sin første mens samtidig med graviditet.

Det er nok nærmere ÆL

okay tak for svar. jeg havde brunt udflåd fra den dag jeg skulle havde mens.. må se om det går over igen.. vis det er æl der det bare øv for er alene de næste 14 dage

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

kan der godt være mini mini dråber blod ved æl??

Anmeld

20. august 2011

TWT

Anonym skriver:

kan der godt være mini mini dråber blod ved æl??

Ja det kan der

Nogle kan oplevet en lille blødning ved ÆL.

Hvor er manden henne? Kan du ikke lokke ham hjem til dig? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.