Jeg har født :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

170811

Moms skriver:

STort tillykke. Ja det lyder som en hurtig fødsel, men 3! timer med pressevéer  var det ikke bare ET langt udmattende smertehelvede?

Jeg har ikke selv født endnu og ved ikke rigtig hvordan det er med de pressevéer. Nogle udtrykker lettelse over at de endelig MÅ presse, men de fleste, synes jeg, har så barnet ude i løbet af forholdsvis kort tid. Og så er det måske ikke så slemt

Hvad synes du - var pressevéerne værre eller bedre end dem forud?

Moms

Sorry det sene svar!

Jeg har jo ikke prøvet at føde før - så kan ikke sammenligne med noget, men både veerne og presseveerne var virkelig slemme! Jeg var allerede fuldstændig smadret da presseveerne gik i gang, fordi jeg bare havde haft veer uden pause, som bare hamrede derud af. Fik bestemt ingen rolig opstart. Men de sidste 45 minutter af fødslen, der faldt jeg i søvn imellem hver presseve fordi jeg var så udkørt, så joo de presseveer tog sindssygt hårdt på mig, og jeg synes I K K E at det var en befrielse.Min kæreste sagde at jeg under presseveerne havde sagt noget om jeg ville have de gamle veer tilbage haha, altså de veer jeg havde til at starte med. Jeg synes det var så hårdt at presse og presse og presse, og der skete intet. Jeg tænkte bare tilsidst, at han aldrig ville komme ud.. Men det gjorde han heldigvis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Tusind mange gange tillykke med ham! :-)

Anmeld

5. september 2011

Isabella_mor

Tillykke tillykke  

Anmeld

5. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med prinsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.