Jeg har født :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

annec

Stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

banditten2011

Stort Tillykke Med Ham

Anmeld

20. august 2011

Lone Jakobsen

stort tillykke med ham.

Anmeld

20. august 2011

Hasselnødden

Hjerteligt tillykke!

Anmeld

20. august 2011

Kofoed.

Tillykke med ham

Anmeld

20. august 2011

MaybeBaby

170811 skriver:

Jeg har født - jeg fødte torsdag den 11. august klokken 18:48 en lækker lille dreng på 3360 gram og 51 lang

Mit vand gik om onsdagen, torsdag morgen fik jeg prikket et ekstra hul på vandet fordi det åbenbart var et lille hul? En halv time senere fik jeg veer, så kæresten og jeg nåede kun at være hjemme en time, før vi tog afsted til hospitalet igen, hvor jeg nærmest ingen pauser havde imellem veerne! Fra klokken 13-16 cirka åbnede jeg mig fra 3-9 cm, den sidste cm tog desværre næsten 3 timer fordi mine veer aftog. Men efter 3 timer med presseveer, så kom han endelig ud, selvom jeg til sidst ikke troede på det Så alt i alt var det jo en hurtig fødsel

Han er fantastisk. Billeder kommer, har ikke fået lagt dem ind på computeren endnu!

Ville bare lige lave en update

ENDELIG!!! hvor er det dejligt lige at høre fra dig og hører alt gik så fint. Og jeg glæææææder mig til at de billeder af ham der var så lang tid undervejs

Anmeld

27. august 2011

Muttitil1+1

170811 skriver:

Jeg har født - jeg fødte torsdag den 11. august klokken 18:48 en lækker lille dreng på 3360 gram og 51 lang

Mit vand gik om onsdagen, torsdag morgen fik jeg prikket et ekstra hul på vandet fordi det åbenbart var et lille hul? En halv time senere fik jeg veer, så kæresten og jeg nåede kun at være hjemme en time, før vi tog afsted til hospitalet igen, hvor jeg nærmest ingen pauser havde imellem veerne! Fra klokken 13-16 cirka åbnede jeg mig fra 3-9 cm, den sidste cm tog desværre næsten 3 timer fordi mine veer aftog. Men efter 3 timer med presseveer, så kom han endelig ud, selvom jeg til sidst ikke troede på det Så alt i alt var det jo en hurtig fødsel

Han er fantastisk. Billeder kommer, har ikke fået lagt dem ind på computeren endnu!

Ville bare lige lave en update

Ej har slet ikke set dit indlæg! Tænkte at det var underligt, jeg slet ikke havde hørt noget, så stalkede dig lige

Kæmpe STORT tillykke med din lille prins! Det lyder da som en dejlig fødsel, selvom der var nogle lange perioder med "venten". Glæder mig til at se det lille vidunder!!! Billedspam os!

Masser af fra mig

Anmeld

27. august 2011

komodo

Stort tillykke med lillemanden, glæder mig til billederne

Anmeld

27. august 2011

Mor til Mike

Tillykke ..

Anmeld

27. august 2011

Moms

STort tillykke. Ja det lyder som en hurtig fødsel, men 3! timer med pressevéer  var det ikke bare ET langt udmattende smertehelvede?

Jeg har ikke selv født endnu og ved ikke rigtig hvordan det er med de pressevéer. Nogle udtrykker lettelse over at de endelig MÅ presse, men de fleste, synes jeg, har så barnet ude i løbet af forholdsvis kort tid. Og så er det måske ikke så slemt

Hvad synes du - var pressevéerne værre eller bedre end dem forud?

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.