Forudliggende moderkage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

lille83

også foranliggende her. både i denne graviditet og i min første, ingen problemer overhovedet, så tag du det bare roligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg var nok en af de "uheldige".Min lå så jeg ikke kunne føde selv,men da jeg i forvejen havde bedt om kejsersnit gjorde det mig sådan set ikke noget

Jeg blev sat til 3 uger før.De turde ikke komme tættere på termin,da der var riskiko for at jeg kunne gå i fødsel.Havde jeg ikke boet så tæt på sygehuset,ville de have indlagt mig lidt før,men jeg begyndte pludselig at bløde 1 uge før det planlagte kejsersnit,og så røg han ud.Men det gav mig som sådan ingen komplikationer i graviditeten.Jeg fik nogle ekstra scanninger for at holde øje med om moderkagen flyttede sig,men det klager man jo ikke over

Held og lykke med det

Anmeld

20. august 2011

LilyMarleen

Muhmi skriver:

Jep det havde jeg... Min morderkage var vokset fast, så mine veer blev ekstra stærke og jeg kunne ikke selv føde moderkagen... Den måtte en læge, rive ud af mig.... Meget smertefuldt, men heldigvis meget sjælent, siger de

Ohh my, det samme skete for mig, ved min sidste fødsel, der rev de også moderkagen ud fordi den sad fast, og jeg ikke selv kunne føde den. Men der var moderkagen bagudliggende. Jeg mistede rigtig meget blod, og de kunne næsten ikke stoppe blødningen fra såret de havde lavet. Puha! Jeg håber godt nok ikke at jeg skal igennem det samme igen! Det var et helvede at komme ovenpå igen. Og det tog knap en måned før jeg kunne gå 500m uden at pruste.

Anmeld

20. august 2011

Muhmi

LilyMarleen skriver:

Ohh my, det samme skete for mig, ved min sidste fødsel, der rev de også moderkagen ud fordi den sad fast, og jeg ikke selv kunne føde den. Men der var moderkagen bagudliggende. Jeg mistede rigtig meget blod, og de kunne næsten ikke stoppe blødningen fra såret de havde lavet. Puha! Jeg håber godt nok ikke at jeg skal igennem det samme igen! Det var et helvede at komme ovenpå igen. Og det tog knap en måned før jeg kunne gå 500m uden at pruste.

Jeg har ikke været til otte-ugers undersøgelse pga. ammehjerne... Men er sikker på de har fucked et eller andet op derinde, kan stadig ikke dyrke sex uden at det gør ondt og det gør stadig ondt nogle gange bare jeg går... Så jeg håber bestemt ikke for nogen at de skal opleve det....

Jeg mistede dog ikke så meget blod, men er sikker på de har lavet mere skade end hvad godt er....

Anmeld

20. august 2011

GitteC78

Da jeg sidste år ventede min søn havde jeg også en forliggende moderkage. Jeg var til scanning i uge 34 og der havde moderkagen flyttet sig, så den lå rigtigt. Så der var ingen problemer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.