Forudliggende moderkage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.527 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. august 2011

LilyMarleen

Nu var vi lige til kønsscanning, og der fik jeg at vide at moderkagen var forudliggende, det er jeg så gået hjem for at læse lidt om! FUCK tænker jeg så nu. Jeg læste bla. at det får man bla. Hvis man har ardannelse efter 1 graviditet. Og det må så være derfor den er forliggende denne gang. Den var bagudvendt med Alexander. Jeg mærker ikke på samme måde denne graviditet som den første.

Det virker da som om at folk har komplikatiner af det. Eller der stod i hvertfald en masse om komplikationer.

DIG der har haft forudliggende moderkage, havde DU komplikationer af det ???

Ps! Alexander skal have sig en lillesøster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

LilyMarleen skriver:

Nu var vi lige til kønsscanning, og der fik jeg at vide at moderkagen var forudliggende, det er jeg så gået hjem for at læse lidt om! FUCK tænker jeg så nu. Jeg læste bla. at det får man bla. Hvis man har ardannelse efter 1 graviditet. Og det må så være derfor den er forliggende denne gang. Den var bagudvendt med Alexander. Jeg mærker ikke på samme måde denne graviditet som den første.

Det virker da som om at folk har komplikatiner af det. Eller der stod i hvertfald en masse om komplikationer.

Jeg har ikke født endnu men har foranliggende moderkage. Men i følge min Jordemoder er det ikke noget problem så længe den ligger væk fra fødselskanalen.

Jeg mærker fint med liv, så for mig er der ingen problemer indtil videre.

Anmeld

20. august 2011

Silja&Noam

Træk vejret og tag det roligt det havde jeg os og det eneste der var irriterende var at det var sværere at se kønnet pga den lå foran barnet. Så længe den bare ligger ud til mavsen og ik nedad mod udgangen så sku der ik være problemer. Man skal lade være at læse om de ting på nettet, man blir altid så nervøs Jeg mærkede os først liv i uge 22-24 fordi den lå der.

Anmeld

20. august 2011

Mussen2

Min lå også foran og jeg havde ingen problemer

Anmeld

20. august 2011

LilyMarleen

Mange tak for jeres svar, jeg tror bare jeg lader panikken ligge lidt endnu så. Men det er da trist at muligheden ligger

Anmeld

20. august 2011

dorthemus

Heller ingen problemer her

Anmeld

20. august 2011

piadas

Jeg havde også foranliggende moderkage ved nr. 3, og det var intet problem overhovedet. Jeg fødte ganske naturligt og mærkede ingen forskel i forhold til de to første graviditeter lige bortset fra, at jeg mærkede liv senere.

Så bare tag det helt roligt!

Anmeld

20. august 2011

<3

Havde foranliggende moderkage med min første. Der var ingen problemer

Plus at den vandrer så det vil sige at hvis den ligger foran fødselskanalen så bliver der bare holdt mere øje om hvornår den flytter sig

Anmeld

20. august 2011

Blyb

LilyMarleen skriver:

Jeg har også foranliggende moderkage og har absolut ingen problemer haft i min graviditet.. Og kunne mærke liv fra uge 16-17 stykker af..

Anmeld

20. august 2011

Muhmi

Jep det havde jeg... Min morderkage var vokset fast, så mine veer blev ekstra stærke og jeg kunne ikke selv føde moderkagen... Den måtte en læge, rive ud af mig.... Meget smertefuldt, men heldigvis meget sjælent, siger de

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.