Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MaybeBaby skriver: Ja, det var faktisk en evighed mest fordi jeg ikke vidste hvad det var. Havde jeg nu haft 10 min med mens smerter, så var det noget andet, da man kender smerten. Men det kan jo have været alt fra et mystisk sidestik til kramper pga forkert sovestilling
Ja, det var faktisk en evighed mest fordi jeg ikke vidste hvad det var. Havde jeg nu haft 10 min med mens smerter, så var det noget andet, da man kender smerten. Men det kan jo have været alt fra et mystisk sidestik til kramper pga forkert sovestilling
Måske han bare ramte imod en nerve og det udløste de mærkelige smerter.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Måske han bare ramte imod en nerve og det udløste de mærkelige smerter.
Noget nyt?
Mira0911 skriver: Noget nyt?
MaybeBaby skriver: Nej, har intet mærket siden, så ser lige tiden an. Det kunne jo være hvad som helst. Men kommer det igen må jeg hellere ringe til FG hvis det er lige så intenst vi må de om jeg vågner op med det i morgen igen
Nej, har intet mærket siden, så ser lige tiden an. Det kunne jo være hvad som helst. Men kommer det igen må jeg hellere ringe til FG hvis det er lige så intenst vi må de om jeg vågner op med det i morgen igen
Okey... altid noget det ikke har været der siden... Håber du får en rolig nat..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128