(pluk)veer kun i én side?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.873 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. august 2011

MaybeBaby

Hej kære september piger. Ville lige spørge herinde også, om I nogensinde har prøvet dette. Vågnede her i morges ved at en intens smerte, som jeg ikke tidligere har prøvet, strømmede fra venstre side af maven helt over til lænden. En blanding af sindsyge hardcore menstruationsmerter og maveonde. Men igen, så var det kun i venstre side?! Har indtil videre kun prøvet at have arrige plukveer ved overanstrengelse, så er lidt i vildrede hvad dette kunne have været? /Mette - 35+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Kofoed.

Har ikke prøvet det. Men har du fundet ud af noget søde?

Anmeld

20. august 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Har ikke prøvet det. Men har du fundet ud af noget søde?

Nej, der er ingen, der indtil videre er kommet med et bud, så tror jeg opper mit mangen til indlæg under graviditet i aften, når der er flere på. det var en yderst mærkelig følelse i hvert fald...

Anmeld

20. august 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Nej, der er ingen, der indtil videre er kommet med et bud, så tror jeg opper mit mangen til indlæg under graviditet i aften, når der er flere på. det var en yderst mærkelig følelse i hvert fald...

Hvad med at spørge FG vis du stadig oplever det.

Anmeld

20. august 2011

HeidiØ

Jeg tror måske jeg oplever noget lignende .. og faktisk også i venstre side. Jeg har i øvrigt de seneste dage fået utrolig svært ved at gå, netop pga. de smerter i venstre side som går om i lænden .. han har altid ligget derinde i venstre side, der har bare aldrig været noget i højre - men jeg skal til JM på mandag, så vil jeg lige høre hende ad!!

Anmeld

20. august 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Hvad med at spørge FG vis du stadig oplever det.

Ja hvis det kommer igen, så må jeg nok hellere ringe til Fg. Det stod på i godt 10 min. og så forsvandt det langsomt igen

Anmeld

20. august 2011

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

Jeg tror måske jeg oplever noget lignende .. og faktisk også i venstre side. Jeg har i øvrigt de seneste dage fået utrolig svært ved at gå, netop pga. de smerter i venstre side som går om i lænden .. han har altid ligget derinde i venstre side, der har bare aldrig været noget i højre - men jeg skal til JM på mandag, så vil jeg lige høre hende ad!!

Ja og jeg skal til JM på onsdag, så må lige spørge hende ad. Men her ligger han i højre side, og kan nu godt mærke, at han nok er ved at bore sig nedad, da jeg føler en form for ømhed i højre lyske og i bækkenet. Så hvorfor det pludselig skulle gå ud over venstre side er mystisk. Men fortæl endelig videre hvad din jordmor fortæller dig for kan man overhovedet have (pluk)veer kun i én side?

Anmeld

20. august 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Ja hvis det kommer igen, så må jeg nok hellere ringe til Fg. Det stod på i godt 10 min. og så forsvandt det langsomt igen

Okay. troede det var i længere tid, selvom 10 minutter kan føles længe.

Anmeld

20. august 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Okay. troede det var i længere tid, selvom 10 minutter kan føles længe.

Ja, det var faktisk en evighed mest fordi jeg ikke vidste hvad det var. Havde jeg nu haft 10 min med mens smerter, så var det noget andet, da man kender smerten. Men det kan jo have været alt fra et mystisk sidestik til kramper pga forkert sovestilling

Anmeld

20. august 2011

HeidiØ

MaybeBaby skriver:

Ja og jeg skal til JM på onsdag, så må lige spørge hende ad. Men her ligger han i højre side, og kan nu godt mærke, at han nok er ved at bore sig nedad, da jeg føler en form for ømhed i højre lyske og i bækkenet. Så hvorfor det pludselig skulle gå ud over venstre side er mystisk. Men fortæl endelig videre hvad din jordmor fortæller dig for kan man overhovedet have (pluk)veer kun i én side?

Jah, sys sku det lyder lidt underligt at man kun skulle ha plukkeveer i den ene side

Men jeps, jeg beretter lige hvis der kommer nyttig info, så kan du lige gøre det samme på onsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.