Hvor har I hjemmeside?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

mcfatty

Lad mig komme med nogle råd.

Der bliver spurgt ind til at kunne have vidoeklip på ens hjemmeside/domæne. Det I måske skal have med i mentet, er hvor mege trafik I har med i "pakken". Hos one.com har man ubegrænset trafik, og er derfor en godt alternativt, hvis man skal bruge sin hjemmeside til at vise videoklip på.

Som der også er nævnt, kan man sagtens bruge YouTube, til at uploade sine film med, og derefter embedde sin video på sin side, på den måde er du fri for at du skal fifle med en masse bøvlet kode, og du sparer på din trafik.

Jeg har selv hos Surftown.dk og er ganske godt tilfreds, har ikke oplevet, at de rigtig har været nede. Det kører hurtig, og deres support, er hurtig og præcis - det er vigtig for mig, da jeg er udviklere og nogle gange har nogle spørgsmål, som jeg meget gerne vil have svar på asap.

Ellers kan der også anbefales:  https://meebox.net/da/ de er også rigtige gode.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Zafir

Maja84 skriver:

Jeg må indrømme jeg har en 123hjemmeside, ja dne er grim men også idiotsikker på nogle områder, har dog kun min, for familiens skyld, da de nok er de eneste som følger med i dne, og så kan bedster og older bedre følge med og se billeder, overvejer dog også noget andet, og du har da kommet med gode alternativer, måske man skulle prøve

Min farmor og Farfar følger flittigt med på min blog og kan kommentere og alt muligt, så det er fint nemt. :-)

Anmeld

20. august 2011

Kløver

Zafir skriver:

Min farmor og Farfar følger flittigt med på min blog og kan kommentere og alt muligt, så det er fint nemt. :-)

uh ja så kan det da være jeg skal kaste mig ud i sådan et projekt hvis jeg får noget tid til overs   min farmor er jo især glad for vores hjemmeside, så hun kan følge med i oldebarnets udvikling

Anmeld

20. august 2011

Maria.

Jeg har bare en blog.. Det er også ganske gratis, så det er jo et +!!

Jeg synes det fungerer lige så godt som en hjemmeside!

www.mostermaria.blogspot.com

Anmeld

20. august 2011

Zafir

Maja84 skriver:

uh ja så kan det da være jeg skal kaste mig ud i sådan et projekt hvis jeg får noget tid til overs   min farmor er jo især glad for vores hjemmeside, så hun kan følge med i oldebarnets udvikling

Jaja Præcis. Det er fantastisk at man kan give dem opdateringer på tætteste hold

Anmeld

20. august 2011

Kløver

Zafir skriver:

Jaja Præcis. Det er fantastisk at man kan give dem opdateringer på tætteste hold

Ja meget, de bliver så glade når de kan følge med, selvom man ikke når at se hinanden hver uge

Anmeld

23. august 2011

serinasmor

one.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.