Hvor har I hjemmeside?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

Zafir

Malene84 skriver:

Tuuuuusind tak for et langt svar! Kan man også have videoklip derinde?

Du kan embede dem fra youtube

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Isabella_mor

Malene84 skriver:

Kære tøser,

Hvor har I jeres private hjemmeside henne?

Jeg (vi) havde på 123hjemmeside.dk  men nu har jeg ventet på support i 2 måneder og gider ikke støtte deres side længere... men jeg synes det er rigtig svært at overskue alle de muligheder der er. Så please anbefal den I har?

Knus

wix.com

det er den eneste jeg kender.. 

Anmeld

20. august 2011

Malene84

JulieE skriver:

Vi har vores domæne hos one.com  PT har vi ikke hjemmeside, men det er et af mine/vores projekter her til vinter 

Men one.com kan jeg kun anbefale... Det kører upåklageligt 

Ved du om man kan have videoklip på den... det er mega vigtigt for os nemlig

Anmeld

20. august 2011

JulieE

Malene84 skriver:

Ved du om man kan have videoklip på den... det er mega vigtigt for os nemlig

Altså.. jeg ved ikke om de har et skabeløn system a la 123hjemmeside, men min mand har fundet et program som hedder Iweb, hvor an kan lave en hjemmeside rimeligt nemt (men han) og der kan man godt lægge videoklip op 

Anmeld

20. august 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

der er jo stor forskel på hvad man skal vælge alt efter hvor meget man selv vil gøre ud af det...

Jeg bruger gratis-delen af noget der hedder: 000webhost.com.

Jeg valgte dem ud fra anbefaling fra en kammerat da jeg sad og legede med selv at skrive HTML og derfor manglede et sted at smide det ud og se det når jeg havde lavet noget nyt...

Nu er hjemmesiden dog lavet ud fra deres templates osv, men føler stadig den er meget personlig og absolut bedre end 123...

Jeg er dog ikke blevet færdig med min hjemmeside da jeg er alt for kritisk med den og bliver ved med at lave om og slette og starte forfra...

De understøtter billeder og videoer, de samarbejder med Youtube og Photobucket så det er også supernemt hvis man allerede har tingene liggende de steder.

der er (så vidt jeg husker) 18-20 sider med 12 forskellige baggrunde pr. side at vælge imellem... Derudover kan man efterfølgende gå ind og rette i opsætningen af hvor overskrift osv skal stå henne...

Anmeld

20. august 2011

sannekdp

Malene84 skriver:

Tak for svar - hvor mange billeder kan man have på til den pris? og kan man have videoklip derinde?

de føsrte 500 billeder er med. og hvis du har brug for flere så koster det 10 kr ekstra om måneden :-)

og der er også mulighed for at få lagt film på.

Du må gerne tage et kig på siden og se :

www.cockerglimt.dk

kh Sanne

Anmeld

20. august 2011

Frøken J.

Zafir skriver:

Jeg ville aldrig vælge et sted som fx 123hjemmeside, hvor man skal have det liggene på deres server, med deres templates og betale kassen for det hver måned. Desuden er de grimme og man kan kende en 123hjemmeside på 100000 kilometers afstand... (sorry jer der har en...)

Jeg har mit eget domæne (det er smadder nemt, man finder bare på det og køber det i forbindelse med oprettelsen). Så har jeg hotel på one.com. Her kan man både lave gallerier, hjemmeside og blog (og meget andet) super enkelt.
Derudover er der jo mail, så man kan have alle de mailadresser sluttende med @ensegetdomæne.xx

Det koster 45 kr om året at eje sit domæne. Og hos One.com koster 3gb webhotel 11,25 kr om måneden IKKE dyrt - hvis man spørger mig Det koster 60kr at oprette et dk domæne.

I forhold til at have mail hos sin udbyder fx, så er det så meget federe at have sit eget domæne og selv have styr på sine mails osv... Jeg vil ALTID anbefale det og det er så nemt!!! Jeg har flere at mine brugere på arbejdet der også har domæne nu om dage.

Grunden til at jeg anbefaler one.com er, at jeg kender det og har brugt det i mange år og trods prisen er det ret driftsikkert og vi har meget meget sjældent nedetid. Der er dog masser af andre webhoteller også til rimelige priser, men jeg kender ikke deres administrationsmodul og driftsikkerhed

Men ALTID ALTID ALTID - Domæne+hotel - det er vejen frem

Helt hundrede procent enig! Uha, jeg får fnidder af 123hjemmeside-sider, det er bare så tydeligt og efter min mening ikke særlig kønt. UNDSKYLD hvis jeg støder nogen, men altså

Jeg bruger blogspot, dog på eget domæne. grunden til jeg ikke har lavet noget selv fra bunden er dovenskab, det gjorde jeg ellers rigtig meget i, da jeg var yngre. Nu her har jeg tænkt mig at installere wordpress på vores egen server, og skal således bruge wordpress og eget domæne. Det er rimelig nemt at gå til, og man kan lave mange flotte, brugerdefinerede layouts, hvor man selv har styringen. I stedet for det der 123hjemmeside...

Anmeld

20. august 2011

AnneBJ

emsaroto skriver:

jeg har været på mono.net

men jeg er gået over til totalt blog, og bruger derfor blogspot.com

Samme her! Den er jeg rigtig godt tilfreds med!

Anmeld

20. august 2011

Mi

Ved bricksite har jeg lavet min hjemmeside www.stjerneleg.dk

Det er gratis og rigtig nemt.

Anmeld

20. august 2011

Kløver

Zafir skriver:

Jeg ville aldrig vælge et sted som fx 123hjemmeside, hvor man skal have det liggene på deres server, med deres templates og betale kassen for det hver måned. Desuden er de grimme og man kan kende en 123hjemmeside på 100000 kilometers afstand... (sorry jer der har en...)

Jeg har mit eget domæne (det er smadder nemt, man finder bare på det og køber det i forbindelse med oprettelsen). Så har jeg hotel på one.com. Her kan man både lave gallerier, hjemmeside og blog (og meget andet) super enkelt.
Derudover er der jo mail, så man kan have alle de mailadresser sluttende med @ensegetdomæne.xx

Det koster 45 kr om året at eje sit domæne. Og hos One.com koster 3gb webhotel 11,25 kr om måneden IKKE dyrt - hvis man spørger mig Det koster 60kr at oprette et dk domæne.

I forhold til at have mail hos sin udbyder fx, så er det så meget federe at have sit eget domæne og selv have styr på sine mails osv... Jeg vil ALTID anbefale det og det er så nemt!!! Jeg har flere at mine brugere på arbejdet der også har domæne nu om dage.

Grunden til at jeg anbefaler one.com er, at jeg kender det og har brugt det i mange år og trods prisen er det ret driftsikkert og vi har meget meget sjældent nedetid. Der er dog masser af andre webhoteller også til rimelige priser, men jeg kender ikke deres administrationsmodul og driftsikkerhed

Men ALTID ALTID ALTID - Domæne+hotel - det er vejen frem

Jeg må indrømme jeg har en 123hjemmeside, ja dne er grim men også idiotsikker på nogle områder, har dog kun min, for familiens skyld, da de nok er de eneste som følger med i dne, og så kan bedster og older bedre følge med og se billeder, overvejer dog også noget andet, og du har da kommet med gode alternativer, måske man skulle prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.