FB lang med billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

Nessie

Nessie skriver:

Stort tillykke med den fine dreng

Og tak for FB

Hov forresten, jeg bed mærke i at du skulle have neglelakken af, hvorfor det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Jolene

Nessie skriver:

Hov forresten, jeg bed mærke i at du skulle have neglelakken af, hvorfor det?

det skal man, så de kan se på neglenede, om man mangler ilt. Kunne ske jeg skulle i fuld narkose.

Anmeld

20. august 2011

iris-mor

Kæmpe stort tillykke med ham. Han er godt nok kær.

Det er fedt med en FB, den mindede faktisk lidt om min egen første fødsel. De ting du ikke helt kan huske mht tider osv kan du få en snak med jordmoren om de har dine papir, det hjalp i hvert fald mig.

Men kæmpe tillykke til mor og far

Anmeld

20. august 2011

Janni.

Tillykke med ham, hvor er han kær 

Anmeld

20. august 2011

MLT

Hvor er han fin!  Tillykke.. 

Anmeld

20. august 2011

<3

Så fin en 'lille' dreng og hold op en fødsel!! Godt i alle klarede det så fint

Anmeld

20. august 2011

Jolene

iris-mor skriver:

Kæmpe stort tillykke med ham. Han er godt nok kær.

Det er fedt med en FB, den mindede faktisk lidt om min egen første fødsel. De ting du ikke helt kan huske mht tider osv kan du få en snak med jordmoren om de har dine papir, det hjalp i hvert fald mig.

Men kæmpe tillykke til mor og far

Ja, de har i hvert fald side 2 af min vandrejournal. Håber at få den igen. Og så vil vi i det hele taget gerne takke vores jordemoder, der var fantastisk - og blev der efter vagtskifte. Hun havde fri lige, da jeg var tæt på få presseveer, men ville gerne følge mig helt igennem fødslen.

Anmeld

20. august 2011

Majobitten

Han er godt nok en lækker lille baby.

Tillykke med ham og tak for din FB. Det har været noget af en tur, men det er det værd.

Anmeld

20. august 2011

Dansker I Holland

Tillykke med ham Hvor er han dog fin smiler... OG fin beretning blev helt fanget

Anmeld

21. august 2011

Mumto3

Tillykke tillykke med ham!!!

Du skrev på et tidspunkt i den beretning om det havde være egoistisk af dig at prøve at føde ham selv, dertil findes kun et svar NEJ!!! Det var det ikke!!! Der fødes masser af børn i sædestilling, og lægerne stod jo netop klar til at 'bryde' ind hvis eller når det blev nødvendigt. Så selvom det har været et voldsomt forløb, så er det stadig 'lige efter bogen' for sædefødsler.

Kæmpe tillykke med din skønne søn og med at du nu er kommet om på den anden side af fødslen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.