Plastik om kagen når den fyldes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

Anonym trådstarter

muzen skriver:

jep det bare alm pap jeg har klippet i den højde jeg syntes det skulle have :-D og fordi man bruger film om kan man genbruge pappet mange gange.

Det er genialt, jeg tror jeg har en papkasse stående, jeg kunne klippe lidt i? lukker du den så bare med tape når du sætter den rundt om kagen, ellers så folder den sig vel ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

muzen

Anonym skriver:

Det er genialt, jeg tror jeg har en papkasse stående, jeg kunne klippe lidt i? lukker du den så bare med tape når du sætter den rundt om kagen, ellers så folder den sig vel ud?

en papkasse er for tyk jeg bruger bare almindligt pap som er lidt tykkere end papir. :-)

ja jeg holder den sammen med tape uden på :-)

Anmeld

27. august 2011

Anonym trådstarter

muzen skriver:

en papkasse er for tyk jeg bruger bare almindligt pap som er lidt tykkere end papir. :-)

ja jeg holder den sammen med tape uden på :-)

Aha, godt du lige skrev det!  Jeg har nok noget pap et sted, ellers må jeg lige se på arbejde

Anmeld

27. august 2011

Jeg har faktisk lige lavet det i går, glemte bare at tage et billede af det!!

Men jeg brugte de der laminerings  lommer, som jeg skar til!! Det fungerede også rigtigt fint, og de kan også genbruges!!

Stine og Lisa.

Anmeld

27. august 2011

muzen

Tilmeldt skriver:

Jeg har faktisk lige lavet det i går, glemte bare at tage et billede af det!!

Men jeg brugte de der laminerings  lommer, som jeg skar til!! Det fungerede også rigtigt fint, og de kan også genbruges!!

Stine og Lisa.

pakker du også dem ind i film? eller stå du og vasker dem af?

Anmeld

27. august 2011

muzen skriver:

pakker du også dem ind i film? eller stå du og vasker dem af?

Jeg stod og vaskede dem af...   Og der var 7 af slagsen!! 

Det var første gang jeg prøvede det, så jeg ville da ønske at  jeg lige havde set dit indlæg inden jeg gik igang!!  Det havde nok været nemmere med lidt film omkring!!

Stine og Lisa.

Anmeld

27. august 2011

muzen

Tilmeldt skriver:

Jeg stod og vaskede dem af...   Og der var 7 af slagsen!! 

Det var første gang jeg prøvede det, så jeg ville da ønske at  jeg lige havde set dit indlæg inden jeg gik igang!!  Det havde nok været nemmere med lidt film omkring!!

Stine og Lisa.

jep man skal lære af de dovne jeg kunne ikke finde på at vaske dem af. der for jeg kommer film om, så er det bare at tage det af og smide det ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.