Plastik om kagen når den fyldes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22.937 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. august 2011

Anonym trådstarter

Så et program i dag med Mette blomsterberg, hvor hun bygger en kage op i flere lag. Hun bygger den op i selve kage formen,men da kage formen ikke er ligeså høj som hendes kage skal være, sætter hun et langt stykke plastik rundt i kageformen, og så fylder hun ellers kagen. Men er der nogen der ved hvor man kan få sådan et stykke plastic, eller hvad man kan bruge af alternativer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Den lykkelige

Ej hvor smart..  ved jeg ikke.. men følger lige med og opper den for dig

Anmeld

19. august 2011

Kay

du kan bruge en tyk plastik lomme... eller bare pakke kageformen/ringen ind i film

Anmeld

20. august 2011

iris-mor

Ja det tip har jeg også set og bruger det nu hver gang. For mig er det nemmest at klippe plasticklommer op, for det med filmen om formen får jeg aldrig helt glat.

jeg har også lige set et andet tip herinde fra en af de garvede kagedamer, hun kommer en ring af smørcreme ud i kanten inden hun kommer fyldet i, så er det bare 1000 gange nemmer at smørre op, for så kommer fyldet slet ikke ud til kanten. - Kan være heldige at hun ser det og lægger billeder ind som hun har gjort tidligere

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

Smart, med plastik lommen. Kan man få dem i forskellige tykkelser? det må prøves! TAK! Det med smørcremen der fyldes i siderne af kagen, det er "zafira" (staves) herinde fra jeg har læst det trick hos, men har ikke set billeder, måske vi kunne lokke det ud af hende

Anmeld

27. august 2011

muzen

Anonym skriver:

Så et program i dag med Mette blomsterberg, hvor hun bygger en kage op i flere lag. Hun bygger den op i selve kage formen,men da kage formen ikke er ligeså høj som hendes kage skal være, sætter hun et langt stykke plastik rundt i kageformen, og så fylder hun ellers kagen. Men er der nogen der ved hvor man kan få sådan et stykke plastic, eller hvad man kan bruge af alternativer?

jeg vil da lige vise dig min how to do jeg her lavet http://miekeskager.blogspot.com/2011/05/how-to-do-pa-at-lave-form-til-kagen.html

og som en anden skriver lægger jeg også et godt lag smørcreme ude i kanten enden at fyldet kommes i. og det gør det bare 1000 gange nemmer at smøre kagen op

Anmeld

27. august 2011

Anonym trådstarter

muzen skriver:

jeg vil da lige vise dig min how to do jeg her lavet http://miekeskager.blogspot.com/2011/05/how-to-do-pa-at-lave-form-til-kagen.html

og som en anden skriver lægger jeg også et godt lag smørcreme ude i kanten enden at fyldet kommes i. og det gør det bare 1000 gange nemmer at smøre kagen op

SMART! Lige hvad jeg manglede, er det bare tyndt pap, og fra hvad? må se om jeg kan nå at skaffe noget inden jeg skal smørre op på tirsdag! 

Anmeld

27. august 2011

twinboys

muzen skriver:

skide smart

Anmeld

27. august 2011

muzen

Anonym skriver:

SMART! Lige hvad jeg manglede, er det bare tyndt pap, og fra hvad? må se om jeg kan nå at skaffe noget inden jeg skal smørre op på tirsdag! 

jep det bare alm pap jeg har klippet i den højde jeg syntes det skulle have :-D og fordi man bruger film om kan man genbruge pappet mange gange.

Anmeld

27. august 2011

muzen

twinboys skriver:

skide smart

mange tak skal du have :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.