Menstruationssmerter og hedeture

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Frøken J.

Stjernestoev skriver:

Jeg glæder mig til du føder, og til at vi må høre navnet Nu er der ikke længe til!!!

Glæder mig også total meget il at fortælle det! Hader at holde sådan noget hemmeligt, det er slet ikke mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Clisolka

Frøken J. skriver:

Uha ja, de smerter ser jeg ikke så meget frem til. Hehe! Det er så svært at forsøge at forestille sig hvordan de føles

Hehe bare vent - når du et par måneder efter fødslen sidder og ser en fødsel på tv, så kan du udemærket godt huske hvordan det selv føles på et splitsekund  Men smertestillende er skøøøønt 

Anmeld

19. august 2011

Filippa & Liva

puha, sådan har jeg haft det længe !

hedeture og menstruations lignende smerter ...

Anmeld

19. august 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Ej, det er da lidt ringe, synes jeg! Du må lige få JM til at kigge. Du har jo også lige liiiiidt endnu før 37+ Selvom det ikke er SÅ lang tid igen!

Jeg aner det faktisk ikke. Til mit sidste lægebesøg her i uge 32 havde hun ikke, men siden da er jeg begyndt at få nogle meget slemme smerter i bækken og underliv så jeg vralter afsted, så tænker lidt om det måske er fordi hun har sat sig fast med hovedet nu..

Det synes jeg også... Nu får jeg lige jordemoderen til tjekke det... 

Er hendes mosleri mindre end før eller er hun ligeså aktiv? Man kan jo få sin jm til at vise hvordan man mærker om hovedet står nede i bækkenet og hvordan man ellers mærker de andre dele.. Måske du skulle prøve at få din jm til at vise dig det næste gang? 

Min tøs har vendt sig igen og ligger i tværleje, så jeg kan mærke når det er numse og hoved i siderne når hun mosler rundt.. Til jm besøget i næste uge, bliver jeg sendt direkte til vendingsforsøg hvis hun ligger i tværleje stadig... 

Til scanningen d. 29. Juli havde hun vendt sig med hovedet nedad...

Anmeld

19. august 2011

Den lykkelige

Frøken J. skriver:

Præcis! Og stakkels mand altså. Haha! Har været så glad på det seneste trods smerter, men her til aften har jeg abre været total hys, så jeg tror han er mega forvirret

Hi hi  Ja de skal stå model til en del

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.