Menstruationssmerter og hedeture

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.508 visninger
24 svar
0 synes godt om
19. august 2011

Frøken J.

Hej alle mine personlige online-læger. Høhø...

Nå, nu skal i høre. Jeg er den sidste uges tid begyndt at få menstruationssmerter fra tid til anden. Måske en 5-6 gange om dagen eller sådan. De sidder i lænden og murrer, og føles virkelig som deciderede småslemme menstruationssmerter. Hvor jeg får det lidt kvalmt af det. Er dette normalt? Det føles ikke som ligamentsmerter, for der plejer mens-smerterne at sidde fortil omkring livmoderen.

Dernæst. Er begyndt at få hedeture. Shit det er nederen. Is this also normal, or what? Var lige ved at få et flip her til aften, fordi jeg synes der var SÅ varmt i soveværelset. Så ser jeg over på vækkeuret og kan se, at der er almindelig stuetemperatur ligesom i går aftes, hvor jeg havde det fint. Kommer ofte i bølger..

Nå, i ved jo det hele, så byd endelig ind med svar og/eller erfaringer

Er btw 33+5 i dag, hvis det har relevans.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Mira0911

Jeg døjer nøjagtigt med det samme.... Har hedeture hele tiden, mens smerter/murren hele tiden også... 

Tror nu det er meget normalt... Tag den med ro og slap så meget så muligt af... 

Anmeld

19. august 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Jeg døjer nøjagtigt med det samme.... Har hedeture hele tiden, mens smerter/murren hele tiden også... 

Tror nu det er meget normalt... Tag den med ro og slap så meget så muligt af... 

Men hvad betyder de? Smerterne?

Slapper i hvert fald rigeligt af. Faktisk laver jeg ikke en skid de fleste dage! Haha! Ud over at vaske op og rydde op og lave aftensmad

Anmeld

19. august 2011

Clisolka

Jeg havde også menssmerter indimellem til slut i min graviditet - og især hedeturene  Nogle gange når jeg fik det murren tænkte jeg tit "såååå, nu sker der noget...". Meeeen næææh ingenting skete 

Anmeld

19. august 2011

Frøken J.

Babymor2010 skriver:

Jeg havde også menssmerter indimellem til slut i min graviditet - og især hedeturene  Nogle gange når jeg fik det murren tænkte jeg tit "såååå, nu sker der noget...". Meeeen næææh ingenting skete 

Hehe Har også tænkt på om det er sådan veer føles når de er i langsom opstart. Det skulle jo så til gengæld helst ikke ske før tidligst om 3 uger og 2 dage Men ved ikke om det er kroppen som "varmer op" måske?

Anmeld

19. august 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Men hvad betyder de? Smerterne?

Slapper i hvert fald rigeligt af. Faktisk laver jeg ikke en skid de fleste dage! Haha! Ud over at vaske op og rydde op og lave aftensmad

Hmm... Hvad smerterne betyder... Opvarmning til ankomst? Det kan jo godt tage laaang med at opvarme kroppen til fødslen... Jeg spurgte lægen i sidste uge, og hun sagde det var meget normalt, nu jeg er så langt henne.... Udover det, får jeg også nogle skønne vestorme, som aftager i nogle timer og kommer igen... Har snakket med fg op til flere gange, så længe de ikke er regelmæssige ved mig endnu, vil de ikke gøre noget... 

Anmeld

19. august 2011

fønix

Frøken J. skriver:

Hej alle mine personlige online-læger. Høhø...

Nå, nu skal i høre. Jeg er den sidste uges tid begyndt at få menstruationssmerter fra tid til anden. Måske en 5-6 gange om dagen eller sådan. De sidder i lænden og murrer, og føles virkelig som deciderede småslemme menstruationssmerter. Hvor jeg får det lidt kvalmt af det. Er dette normalt? Det føles ikke som ligamentsmerter, for der plejer mens-smerterne at sidde fortil omkring livmoderen.

Dernæst. Er begyndt at få hedeture. Shit det er nederen. Is this also normal, or what? Var lige ved at få et flip her til aften, fordi jeg synes der var SÅ varmt i soveværelset. Så ser jeg over på vækkeuret og kan se, at der er almindelig stuetemperatur ligesom i går aftes, hvor jeg havde det fint. Kommer ofte i bølger..

Nå, i ved jo det hele, så byd endelig ind med svar og/eller erfaringer

Er btw 33+5 i dag, hvis det har relevans.

Jeg har også hedeture, men tror det er meget alm  Jeg har så de smerter du snakker om i forbindelse med en plukve, så ved ikke om det kunne være det samme ved dig..? 

Anmeld

19. august 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Hmm... Hvad smerterne betyder... Opvarmning til ankomst? Det kan jo godt tage laaang med at opvarme kroppen til fødslen... Jeg spurgte lægen i sidste uge, og hun sagde det var meget normalt, nu jeg er så langt henne.... Udover det, får jeg også nogle skønne vestorme, som aftager i nogle timer og kommer igen... Har snakket med fg op til flere gange, så længe de ikke er regelmæssige ved mig endnu, vil de ikke gøre noget... 

Jeg har nemlig også tænkt på, om det mon er opvarmning. Det er betryggende nok kroppen varmer op, bare det bliver ved det de næste 3 uger. Skal ikke have en for tidlig født, og er heller ikke klar med værelset endnu

Men har de kigget på om dine vestorme har afkortet din livmoderhals eller noget?

Anmeld

19. august 2011

Den lykkelige

Ved ikke med mens. smerterne.. da jeg følte dem havde jeg min datter i armene halvandet døgn efter  Så ved ikke hvad det kan være nu??
MEN det med hedeturene kender jeg ALT FOR godt fra mn graviditet!!!  Nogle gange svedte jeg så meget det gik gennem toppen jeg havde på.. det var såå belastende.. fra det ene øjeblik til det andet.. og skal siges at jeg blev gravid juni og fødte februar, så det var jo IKKE varmen.. de sidste 5 måneder var jo kolde måneder og kunne få det hvis jeg gik udenfor omgivet af sne  
Ej det så belastende!!! Føler med dig!!

Anmeld

19. august 2011

Frøken J.

fønix skriver:

Jeg har også hedeture, men tror det er meget alm  Jeg har så de smerter du snakker om i forbindelse med en plukve, så ved ikke om det kunne være det samme ved dig..? 

Umiddelbart har de ikke nogen sammenhænge md mine plukveer. Men jeg ved snart ikke, for synes de plukveer kommer meget tit efterhånden Men det er nok normalt her op mod termin!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.