Mænd!*#% (meget langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. januar 2009

Plysbjørnen

Ja lige nu er jeg pi**e gal på Kai...

Sagen er den at pt har vi ikke nogen bil har ikke haft det i snart 6 måneder, og derfor arbejder vi på at spare sammen til en... Havde så 2500 kr liggende i en sparebøsse...

Så i går er vi ved at løbe tør for mad til Benjamin, og da det jo er halv pebret (200 kr pr dut, venter på at få godkendt tilskud), ja så er jeg nød til at låne lidt at opsparingen...

Det resulterede i at Kai blev mopset, og himlede op om at vi fandme ikke fik råd til en bil før om 2 år og hist op og kom her ned, den fik simpelthen ikke for lidt...

Det er tror jeg 6 gang i løbet af det halve år han er blevet mopset over det... Men sagen er den at han har skide travlt med at se på biler, og forelsker sig i en han kunne tænke sig... Og ja så forventer han at jeg i løbet af 1 måned max 1½ kan spare 8-10.000 kr op... Ja right... Jeg kan sgu ikke hekse...

Banken kan jeg ikke låne af de var ved at dø af grin sidst jeg spurgte om en kassekredit på 4000 kr... Og det er fordi HAN står i Ribers så vores kreditvurdering kører alene på min løn, og den kan ikke bære det...

Han er så mopset at vi ikke har snakket sammen i næsten 1½ døgn... Andet end det mest nødvendige... Okay jeg gør det nok ikke bedre, for når han er i det humør, bliver jeg stædig, og ja jeg er vel som kvinder er flest jeg vil ikke sige undskyld når det er ham der starter...

Tak fordi i læste med... Trængte lige til lidt luft...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2009

Loggidut

det er fandme ikke fair...jeres søn skal da ha føde!

uanset så er der ingen undskyldning for det her...

jeg synes dælme du skal gå ind og ligge drengen i armene på ham og sige at fra nu af står han for at skaffe benjamin føde...

det ligger i hans hænder fra nu af!

så skal han dælme nok stikke piben ind!

Anmeld

9. januar 2009

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

det er fandme ikke fair...jeres søn skal da ha føde!

uanset så er der ingen undskyldning for det her...

jeg synes dælme du skal gå ind og ligge drengen i armene på ham og sige at fra nu af står han for at skaffe benjamin føde...

det ligger i hans hænder fra nu af!

så skal han dælme nok stikke piben ind!

Fik lige diskuteret ud med ham, han mener bare at han er realist når han siger sådan, men det føles som en bebrejdelse af mig...

I slutningen af oktober sad han og kiggede på nogen biler til 8000 kr, og siger hvis vi nu her til februar kan skaffe 7000 tror jeg godt vi kan presse ham lidt... yah right dine store børn har begge fødselsdag og så er der altså også lige julen, barnedåb osv, hvad tror du selv???

Men han mener ikke han presser mig...

Anmeld

9. januar 2009

Loggidut

jeg ville godt nok sige til ham at så vigtig er den bil heller ikke...

børnene er da meget vigtigere...aj hvor bliver jeg ked af at høre det her...

jeg hørte engang noget lignende i et gammelt forhold...og det sætter bare tankerne i sving ved mig.

som om det ikke er hårdt nokm ed så lille et barn...så skal man også døje med en mand der prikker til en, fordi man priotere sine børn først...øv øv øv...

spark ham fra mig af...ik!

Anmeld

9. januar 2009

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

jeg ville godt nok sige til ham at så vigtig er den bil heller ikke...

børnene er da meget vigtigere...aj hvor bliver jeg ked af at høre det her...

jeg hørte engang noget lignende i et gammelt forhold...og det sætter bare tankerne i sving ved mig.

som om det ikke er hårdt nokm ed så lille et barn...så skal man også døje med en mand der prikker til en, fordi man priotere sine børn først...øv øv øv...

spark ham fra mig af...ik!

Det er nemlig det, og selv om han siger han ikke presser en, så gør han det, men måske ikke bevist...

Jeg synes heller ikke en bil er vigtig selv om vi bor ude på Lars Tyndskidsmark... Men for ham er den for han føler sig fanget... Fordi han ikke kan køre når det passer ham... Kan da godt forstå han savner den, men den er ikke super vigtig...

Børnene først...

Anmeld

9. januar 2009

BellaT

Trold skriver:

Det er nemlig det, og selv om han siger han ikke presser en, så gør han det, men måske ikke bevist...

Jeg synes heller ikke en bil er vigtig selv om vi bor ude på Lars Tyndskidsmark... Men for ham er den for han føler sig fanget... Fordi han ikke kan køre når det passer ham... Kan da godt forstå han savner den, men den er ikke super vigtig...

Børnene først...

Jeg kan godt forstå det med at han føler sig fanget ude på landet uden bil. Det gjorde jeg også lidt dengang min gamle bil sagde stop. Men altså, børnene først for f.....!
Kan godt lide Loggis forslag med at give ham ansvaret for Benjamins føde. Hvis han så er mand nok til at tage det alvorligt... Men nogle gange hjælper det at prøve det i praksis fremfor bare at kigge på udefra. Hvis du forstår. For så kan han selv se at du ikke gør det for at irritere ham, men fordi du simpelthen er nødt til at finde penge til Benjamin.
Også spark til ham fra mig...

Anmeld

9. januar 2009

Plysbjørnen

BellaT skriver:

Jeg kan godt forstå det med at han føler sig fanget ude på landet uden bil. Det gjorde jeg også lidt dengang min gamle bil sagde stop. Men altså, børnene først for f.....!
Kan godt lide Loggis forslag med at give ham ansvaret for Benjamins føde. Hvis han så er mand nok til at tage det alvorligt... Men nogle gange hjælper det at prøve det i praksis fremfor bare at kigge på udefra. Hvis du forstår. For så kan han selv se at du ikke gør det for at irritere ham, men fordi du simpelthen er nødt til at finde penge til Benjamin.
Også spark til ham fra mig...

Det kan jeg også godt forstå at han gør, ingen tvivl om det... Men synes bare det er træls at han reagere som han gør...

Og sjovt nok var det faktisk ham selv der tog pengene, for da vi snakkede om, om vi skulle have noget, sagde jeg at det skulle vi sådan set, men jeg vidste ikke hvor vi skulle få pengene fra... Netop i håb om at hvis det var ham selv der tog beslutningen om at tage pengene ville han ikke reagere som han gjorde... Men jeg blev klogere...

Men ja jeg er simpelhen nød til at finde pengene til Benjamins mad, ellers dør han jo af sult... Men håber snart at kommunen godkender tilskudet så vi kan få det lidt billigere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.