Ja lige nu er jeg pi**e gal på Kai...
Sagen er den at pt har vi ikke nogen bil har ikke haft det i snart 6 måneder, og derfor arbejder vi på at spare sammen til en... Havde så 2500 kr liggende i en sparebøsse...
Så i går er vi ved at løbe tør for mad til Benjamin, og da det jo er halv pebret (200 kr pr dut, venter på at få godkendt tilskud), ja så er jeg nød til at låne lidt at opsparingen...
Det resulterede i at Kai blev mopset, og himlede op om at vi fandme ikke fik råd til en bil før om 2 år og hist op og kom her ned, den fik simpelthen ikke for lidt...
Det er tror jeg 6 gang i løbet af det halve år han er blevet mopset over det... Men sagen er den at han har skide travlt med at se på biler, og forelsker sig i en han kunne tænke sig... Og ja så forventer han at jeg i løbet af 1 måned max 1½ kan spare 8-10.000 kr op... Ja right... Jeg kan sgu ikke hekse...
Banken kan jeg ikke låne af de var ved at dø af grin sidst jeg spurgte om en kassekredit på 4000 kr... Og det er fordi HAN står i Ribers så vores kreditvurdering kører alene på min løn, og den kan ikke bære det...
Han er så mopset at vi ikke har snakket sammen i næsten 1½ døgn... Andet end det mest nødvendige... Okay jeg gør det nok ikke bedre, for når han er i det humør, bliver jeg stædig, og ja jeg er vel som kvinder er flest jeg vil ikke sige undskyld når det er ham der starter...
Tak fordi i læste med... Trængte lige til lidt luft...
Betina
Anmeld