RETTELSE: Tag jer ikke af afstemning.. Kom til at trykke enter.. Hvor den ikke var færdig..
Hej piger..
Er anonym da jeg er meget genert omkring sådan noget..
Kæresten og jeg har været inde i en meget skidt periode pga jeg har fået konstateret endometriose i underlivet.. Så har døjet meget med smerter ... Så vi er kommet ind i den rytme med alt for sjælden sex..
I de første 2 år vi var sammen var det hver dag, og flere gange om dagen !! Nu kan der sagtens gå 14 dage.. Og det sårer mig meget..
Kæresten ligger tit ikke op til noget fordi jeg har afvst ham alt for mange gange pga smerter.. Syntes virkelig jeg prøver mit bedste for at få det op at køre..
Men nu er jeg begyndt at tænke at sex er jo ikke alt.. Og han er også så dejlig, og han gør alt for mig.. Men ved ikke hvordan jeg skal få det til at fungere igen..
Hvor tit har i sex?
Og betyder sex så meget for jer at i ville droppe forholdet eller bare blive ved med at prøve og håbe det blev bedre.?
Syntes virkelig det er så hårdt..

Altså som det er nu har vi sex min en gang om dagen (når vi ses) men vi er så også stadig i nyforelsket stadiet 
Hvis jeg ser tilbage på mine tidligere forhold, så er en 3-4 gange om ugen nok mere realistisk. For mig er sex ufattelig vigtigt, og da det begyndte at gå ned af bakke med det seksuelle i min ægteskab, blev vi begge klar over, at det var noget der skulle tages hånd om. Han havde også et stort behov for sex, men pludselig mistede han lysten og vi havde nok kun sex max en gang om ugen. Han var ufattelig ked af, at han ikke havde lysten og jeg blev ufattelig ked af det, da jeg følte det var noget med mig. Men det var det jo ikke. Min exmand havde udviklet en mindre form for deperession, hvilket han først selv kunne indse, da jeg langt om længe fik hevet ham med til lægen.
Du spørger om man kunne finde på at droppe et forhold, hvis sexen blev for sjældent. Nej det kunne jeg på ingen måde, kun hvis min kærlighed er forsvundt. Hvis man stadig elsker hinanden, så skal det nok lykkes at få sexlivet til at fungere igen. Der er op og ned ture for os alle og er man lidt nede, så er det måske ikke lige sex man har lyst til.
Få snakket om, hvad der ligger til grund for den manglende sex. Tag evt kontakt til en psykolog eller måske en sexolog er bedre
Kæmp for det, hvis kærligheden stadig er mellem jer