Hvor meget betyder sex for jeres forhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tit har i sex?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.010 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. august 2011

Anonym trådstarter

RETTELSE: Tag jer ikke af afstemning.. Kom til at trykke enter.. Hvor den ikke var færdig.. 

Hej piger.. 
Er anonym da jeg er meget genert omkring sådan noget..

Kæresten og jeg har været inde i en meget skidt periode pga jeg har fået konstateret endometriose  i underlivet.. Så har døjet meget med smerter ... Så vi er kommet ind i den rytme med alt for sjælden sex..

I de første 2 år vi var sammen var det hver dag, og flere gange om dagen !! Nu kan der sagtens gå 14 dage.. Og det sårer mig meget..

Kæresten ligger tit ikke op til noget fordi jeg har afvst ham alt for mange gange pga smerter.. Syntes virkelig jeg prøver mit bedste for at få det op at køre..

Men nu er jeg begyndt at tænke at sex er jo ikke alt.. Og han er også så dejlig, og han gør alt for mig.. Men ved ikke hvordan jeg skal få det til at fungere igen.. 
Hvor tit har i sex?

Og betyder sex så meget for jer at i ville droppe forholdet eller bare blive ved med at prøve og håbe det blev bedre.?

Syntes virkelig det er så hårdt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Lone Jakobsen

uh det lyder bestemt som en rigtig ond cirkel i er kommet ind i.

jeg synes du sku prøve at ta en rigtig lang snak med ham om det. (ved godt du skriver at du er genert, men det er virkelig vigtigt) jeg synes at sexlivet er meget vigtigt for et godt forhold, og det er tydeligt at du selv har det på samme måde.

har du ikke mod på snakken, så kan du jo altid prøve at "score ham på ny" gør dig rigtig lækker, afsæt barnet (hvis i er forældre) klæd dig på med rigtigt frækt undertøj, og forfør ham så på bedste vis. så sku han gerne få øjnene op for at du har et reelt behov, og virkelig ønsker at få gang i jeres sexliv igen.

Lone

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

uh det lyder bestemt som en rigtig ond cirkel i er kommet ind i.

jeg synes du sku prøve at ta en rigtig lang snak med ham om det. (ved godt du skriver at du er genert, men det er virkelig vigtigt) jeg synes at sexlivet er meget vigtigt for et godt forhold, og det er tydeligt at du selv har det på samme måde.

har du ikke mod på snakken, så kan du jo altid prøve at "score ham på ny" gør dig rigtig lækker, afsæt barnet (hvis i er forældre) klæd dig på med rigtigt frækt undertøj, og forfør ham så på bedste vis. så sku han gerne få øjnene op for at du har et reelt behov, og virkelig ønsker at få gang i jeres sexliv igen.

Lone

Tusind tak for dit svar.. Det var da en super god ide at forføre ham på NY Det har jeg da ikke lige tænkt over at jeg kunne..Syntes bare det kan være super svært.. Du ved lidt ligesom første gang man havde sex.. Den føelse kan jeg godt få. Pga. der kan gå for lang tid.. Altså den der generte akavede føelse..

Anmeld

19. august 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar.. Det var da en super god ide at forføre ham på NY Det har jeg da ikke lige tænkt over at jeg kunne..Syntes bare det kan være super svært.. Du ved lidt ligesom første gang man havde sex.. Den føelse kan jeg godt få. Pga. der kan gå for lang tid.. Altså den der generte akavede føelse..

åh du kan tro jeg kan sagtens følge dig

men en god middag med lidt rødvin, kan måske hjælpe lidt på hæmningerne. ellers så tag en god veninde med på shopping efter lidt lækkert undertøj. så er du ikke helt alene.

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

åh du kan tro jeg kan sagtens følge dig

men en god middag med lidt rødvin, kan måske hjælpe lidt på hæmningerne. ellers så tag en god veninde med på shopping efter lidt lækkert undertøj. så er du ikke helt alene.

Det vil jeg prøve.. Næste weekend har jeg fri.. Og har faktisk lige købt noget nyt undertøj (for min egen skyld) Så må jeg prøve dine triks.. Tusind tak for svaret.. Det er bare sådan en ubehagelig føelse syntes jeg.. Har svært ved at omstille mine tanker..

Anmeld

20. august 2011

AdamsMor

Træls med endometriose!

Jeg havde også ondt i starten efter fødslen og der gik lang tid før det blev godt igen. Snak med din kæreste om hvordan du har det og at det ikke har noget med ham at gøre. Det bør han kunne forstå. Og så lav nogle andre ting sammen, som viser at I holder af hinanden end decideret samleje.

Du kan evt. og snakke med din læge om det. Man kan vidst godt få noget creme, der bedøver lidt dernede, så det ikke gør så ondt. Det tager så også noget af det sjove af det for dig, men så er I da i det mindste sammen og det lader til at betyde meget for dig.

Op med ho'det - det skal nok blive godt igen!

Dorthe

Anmeld

20. august 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Det vil jeg prøve.. Næste weekend har jeg fri.. Og har faktisk lige købt noget nyt undertøj (for min egen skyld) Så må jeg prøve dine triks.. Tusind tak for svaret.. Det er bare sådan en ubehagelig føelse syntes jeg.. Har svært ved at omstille mine tanker..

det var sørme så lidt.

kender ikke noget til din sygdom. men kender til at der går hverdag og tøjvask i forholdet

håber i stille finder ud af at få forholdet tilbage på rette spor.

Lone

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

det var sørme så lidt.

kender ikke noget til din sygdom. men kender til at der går hverdag og tøjvask i forholdet

håber i stille finder ud af at få forholdet tilbage på rette spor.

Lone

Nej men det er bare sådan en underlivs sygdom Ja tøjvask, rengøring osv.. Buhhuuu.. 

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

AdamsMor skriver:

Træls med endometriose!

Jeg havde også ondt i starten efter fødslen og der gik lang tid før det blev godt igen. Snak med din kæreste om hvordan du har det og at det ikke har noget med ham at gøre. Det bør han kunne forstå. Og så lav nogle andre ting sammen, som viser at I holder af hinanden end decideret samleje.

Du kan evt. og snakke med din læge om det. Man kan vidst godt få noget creme, der bedøver lidt dernede, så det ikke gør så ondt. Det tager så også noget af det sjove af det for dig, men så er I da i det mindste sammen og det lader til at betyde meget for dig.

Op med ho'det - det skal nok blive godt igen!

Dorthe

Jeg syntes bare det er svært og snakke om.. Snakken bliver desværre tit akavet.. fordi det er svært at beskrive hvordan jeg har det .. Jeg ved bare ikke hvad vi skal lave i stedet??

Jeg har fået sådan noget creme fra lægen pga min hud gjorde ondt engang imellem dernede.. Men problemet lgger i at det er min eæggestokke og livmodermund der gør ondt som bare fanden.. Og derop kan jeg vist ikke putte noget creme op Jeg tror ikke det er så meget det med at være sammen. Men mere nærheden... Det er svært og beskrive.. 

Jeg skal nok prøve at tage hovedet op.. Det kan bare være svært..  

Men tak

Anmeld

23. august 2011

AdamsMor

Anonym skriver:

Jeg syntes bare det er svært og snakke om.. Snakken bliver desværre tit akavet.. fordi det er svært at beskrive hvordan jeg har det .. Jeg ved bare ikke hvad vi skal lave i stedet??

Jeg har fået sådan noget creme fra lægen pga min hud gjorde ondt engang imellem dernede.. Men problemet lgger i at det er min eæggestokke og livmodermund der gør ondt som bare fanden.. Og derop kan jeg vist ikke putte noget creme op Jeg tror ikke det er så meget det med at være sammen. Men mere nærheden... Det er svært og beskrive.. 

Jeg skal nok prøve at tage hovedet op.. Det kan bare være svært..  

Men tak

Det kan jeg godt forstå - det er også en rigtig træls situation...

I skal bare huske at et forhold ikke kun er sex, men nærhed og at man er der for hinanden. Husk at røre ved hinanden selvom I ikke har sex. Det er vigtigt... Og gør nogle ting for hinanden, fx massage, en god middag, Hånd/mund  Og sig til hinanden hvad I betyder for hinanden.

Ang. smerterne, så kender jeg en, der har endometriose og hun blev hjulpet lidt af akupunktir, så det var måske en mulighed?

Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.