37+6 - 15 dage til termin :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

RiUL

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Kan jeg virkelig godt forstå  Det er også en kæmpe stor ting. Jeg må lige vente nogle måneder endnu. Bum bum. 

Ja!

Ja, men tiden går virkelig hurtigt, bare vent, lige pludselig er det lige op over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

RiUL

Frøken J. skriver:

WAUW wauw wauw! Fantastisk flot mave! Jeg er så hamrende misundelig du tror det er løgn

Taak smukke 

Din mave er nu også VIRKELIG flot, og hold da op den er blevet stor  

Anmeld

20. august 2011

Frøken J.

RiUL skriver:

Taak smukke 

Din mave er nu også VIRKELIG flot, og hold da op den er blevet stor  

Tusind tak! Og ja, hvordan ser JEG ikke ud, når jeg er 37+6. Haha! Ej det bliver så spændende, om du går over tid, eller om du får din guldklump i armene lige straks

Anmeld

20. august 2011

RiUL

Frøken J. skriver:

Tusind tak! Og ja, hvordan ser JEG ikke ud, når jeg er 37+6. Haha! Ej det bliver så spændende, om du går over tid, eller om du får din guldklump i armene lige straks

Haha Ej, mon ikke vokseriet holder en lille pause, ellers bliver det da vildt tungt for dig

Mig og kæresten var ude og spise igår, så siger tjeneren "Hvor mange måneder er der tilbage" - Mig; "14 dage" - Synes nu altså at min mave er stor nok nu, føler til tider jeg ikke kan være i mig selv Og min navle vil så gerne poppe ud, den kan bare ikke hehe

Anmeld

20. august 2011

Frøken J.

RiUL skriver:

Haha Ej, mon ikke vokseriet holder en lille pause, ellers bliver det da vildt tungt for dig

Mig og kæresten var ude og spise igår, så siger tjeneren "Hvor mange måneder er der tilbage" - Mig; "14 dage" - Synes nu altså at min mave er stor nok nu, føler til tider jeg ikke kan være i mig selv Og min navle vil så gerne poppe ud, den kan bare ikke hehe

Ej, det er løgn! Haha! Det er den komplet omvendte af den folk plejer at få med "Nååh, er det ved at være oppe over?", når der er flere måneder igen. Jeg synes nu godt man kan se, at din mave er en flot højgravid én af slagsen

Min er heller ikke poppet ud endnu, men jeg har også en MEGET dyb navle

Anmeld

20. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

RiUL skriver:

Ja!

Ja, men tiden går virkelig hurtigt, bare vent, lige pludselig er det lige op over

Ja, synes nu også det går pænt stærkt alligevel.  

Anmeld

20. august 2011

RiUL

Frøken J. skriver:

Ej, det er løgn! Haha! Det er den komplet omvendte af den folk plejer at få med "Nååh, er det ved at være oppe over?", når der er flere måneder igen. Jeg synes nu godt man kan se, at din mave er en flot højgravid én af slagsen

Min er heller ikke poppet ud endnu, men jeg har også en MEGET dyb navle

Jeg tror nu også bare at det var fordi jeg sad ned Men tænkte bare, "DEN SKAL IKKE BLIVE STØRRE" Hehe

Jeg har normalt også en meget dyb navle, men ud det kan den altså ikke komme Selvom den prøver

Anmeld

20. august 2011

Lotus86

Smuk med smuk på

Tænk at der kun er 2 uger til, det kan jo ske når som helst nu.. Glæder mig til at se den lille prins

Anmeld

21. august 2011

fif

RiUL skriver:

Ja, det bliver også lidt underligt at maven pludselig forsvinder, det er jo lidt dejligt med sådan en stor mave, med en lille bandit inden i

Jaaa lige præcis!!! Meen det der kommer ud, er den største gave man kan ønske dig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.