Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Kan jeg virkelig godt forstå Det er også en kæmpe stor ting. Jeg må lige vente nogle måneder endnu. Bum bum.
Kan jeg virkelig godt forstå Det er også en kæmpe stor ting. Jeg må lige vente nogle måneder endnu. Bum bum.
Ja!
Ja, men tiden går virkelig hurtigt, bare vent, lige pludselig er det lige op over
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken J. skriver: WAUW wauw wauw! Fantastisk flot mave! Jeg er så hamrende misundelig du tror det er løgn
WAUW wauw wauw! Fantastisk flot mave! Jeg er så hamrende misundelig du tror det er løgn
Taak smukke
Din mave er nu også VIRKELIG flot, og hold da op den er blevet stor
RiUL skriver: Taak smukke Din mave er nu også VIRKELIG flot, og hold da op den er blevet stor
Frøken J. skriver: Tusind tak! Og ja, hvordan ser JEG ikke ud, når jeg er 37+6. Haha! Ej det bliver så spændende, om du går over tid, eller om du får din guldklump i armene lige straks
Tusind tak! Og ja, hvordan ser JEG ikke ud, når jeg er 37+6. Haha! Ej det bliver så spændende, om du går over tid, eller om du får din guldklump i armene lige straks
Haha Ej, mon ikke vokseriet holder en lille pause, ellers bliver det da vildt tungt for dig
Mig og kæresten var ude og spise igår, så siger tjeneren "Hvor mange måneder er der tilbage" - Mig; "14 dage" - Synes nu altså at min mave er stor nok nu, føler til tider jeg ikke kan være i mig selv Og min navle vil så gerne poppe ud, den kan bare ikke hehe
RiUL skriver: Haha Ej, mon ikke vokseriet holder en lille pause, ellers bliver det da vildt tungt for dig Mig og kæresten var ude og spise igår, så siger tjeneren "Hvor mange måneder er der tilbage" - Mig; "14 dage" - Synes nu altså at min mave er stor nok nu, føler til tider jeg ikke kan være i mig selv Og min navle vil så gerne poppe ud, den kan bare ikke hehe
RiUL skriver: Ja! Ja, men tiden går virkelig hurtigt, bare vent, lige pludselig er det lige op over
Ja, synes nu også det går pænt stærkt alligevel.
Frøken J. skriver: Ej, det er løgn! Haha! Det er den komplet omvendte af den folk plejer at få med "Nååh, er det ved at være oppe over?", når der er flere måneder igen. Jeg synes nu godt man kan se, at din mave er en flot højgravid én af slagsen Min er heller ikke poppet ud endnu, men jeg har også en MEGET dyb navle
Ej, det er løgn! Haha! Det er den komplet omvendte af den folk plejer at få med "Nååh, er det ved at være oppe over?", når der er flere måneder igen. Jeg synes nu godt man kan se, at din mave er en flot højgravid én af slagsen Min er heller ikke poppet ud endnu, men jeg har også en MEGET dyb navle
Jeg tror nu også bare at det var fordi jeg sad ned Men tænkte bare, "DEN SKAL IKKE BLIVE STØRRE" Hehe
Jeg har normalt også en meget dyb navle, men ud det kan den altså ikke komme Selvom den prøver
RiUL skriver: Ja, det bliver også lidt underligt at maven pludselig forsvinder, det er jo lidt dejligt med sådan en stor mave, med en lille bandit inden i
Ja, det bliver også lidt underligt at maven pludselig forsvinder, det er jo lidt dejligt med sådan en stor mave, med en lille bandit inden i
Jaaa lige præcis!!! Meen det der kommer ud, er den største gave man kan ønske dig!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128