37+6 - 15 dage til termin :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

RiUL

fif skriver:

WooooooooW!!!! siger jeg bare... Den mavse blir da bare flottere og flottere Såå er det ve at være tid var!

Taak søde

Ja det er bare lige om lidt, det er ikke helt til at forstå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

RiUL

Nessie skriver:

Så tælles der ned

Smuk mave, og sød kat

Ja, det gør der altså

Tusind tak

Anmeld

20. august 2011

RiUL

Mulleunge skriver:

Ih Rikke du er så fin min søde !!!! og hvad ser jeg ??? kan du stadig lukke JEANS ?!!! christ .. Her render jeg rundt med graviditets tøj, din mave er jo fuldstændig spids, ikke så rund som en badering hele vejen rundt om livet på mig ..

Jeg kan i hvert fald stadig være i mine jeans, men har lige en elastik til at hjælpe med at lukke

Glæder mig til at se din mave i næste uge, svarer dig lige på din sms  

Anmeld

20. august 2011

MIWULA

wow super flot mave du har fået dig, glæder mig til og se nogle billeder af jeres lille fyr.   fingre for en hurtig og nem fødsel.

Anmeld

20. august 2011

RiUL

MIWULA skriver:

wow super flot mave du har fået dig, glæder mig til og se nogle billeder af jeres lille fyr.   fingre for en hurtig og nem fødsel.

Tusind tak

- Ih ja, jeg glæder mig også til at se ham 

Anmeld

20. august 2011

Jemion

Du er bare så super smuk søde Du bær den maven så flot

Men men nu vil vi snart se guldet du har bæret på i snart 9 måneder 

Anmeld

20. august 2011

RiUL

Jemion skriver:

Du er bare så super smuk søde Du bær den maven så flot

Men men nu vil vi snart se guldet du har bæret på i snart 9 måneder 

Tak søde Og i lige måde

Jeg har også sagt til ham at han bare kan begynde at finde udgangen hehe.. Han har heldigvis lagt sig fast, og jeg har massere af plukkeveer, så håber at han ikke blir derinde 4 uger endnu hehe.. Hvad med dig? Er du ikke bare spææændt?

Anmeld

20. august 2011

Chalala85

RiUL skriver:

Imorgen er der præcis 2 uger til termin  

Vi glæææder os helt vildt!  

Ihh endnu engang den smukke flotte mave..... du er sipelthen så smuk gravid at det halve kunne være nok 

Anmeld

20. august 2011

fif

RiUL skriver:

Taak søde

Ja det er bare lige om lidt, det er ikke helt til at forstå

Hihi neej det kan jeg godt forstå!!! så er den pludselig bare væk ... Men dejligt blir det da....

Anmeld

20. august 2011

Jemion

RiUL skriver:

Tak søde Og i lige måde

Jeg har også sagt til ham at han bare kan begynde at finde udgangen hehe.. Han har heldigvis lagt sig fast, og jeg har massere af plukkeveer, så håber at han ikke blir derinde 4 uger endnu hehe.. Hvad med dig? Er du ikke bare spææændt?

Her ligger han også fast og har masser af plukveer nogen kraftigere end andre Vores 2 små drenge kommer om 14 dage har jeg bestemt

Jo er så spændt så det halve kunne være nok, glæder mig til at se ham, lærer ham og kende og overøse ham med kærlighed, kys og kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.