Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
fif skriver: WooooooooW!!!! siger jeg bare... Den mavse blir da bare flottere og flottere Såå er det ve at være tid var!
WooooooooW!!!! siger jeg bare... Den mavse blir da bare flottere og flottere Såå er det ve at være tid var!
Taak søde
Ja det er bare lige om lidt, det er ikke helt til at forstå
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Så tælles der ned Smuk mave, og sød kat
Så tælles der ned
Smuk mave, og sød kat
Ja, det gør der altså
Tusind tak
Mulleunge skriver: Ih Rikke du er så fin min søde !!!! og hvad ser jeg ??? kan du stadig lukke JEANS ?!!! christ .. Her render jeg rundt med graviditets tøj, din mave er jo fuldstændig spids, ikke så rund som en badering hele vejen rundt om livet på mig ..
Ih Rikke du er så fin min søde !!!! og hvad ser jeg ??? kan du stadig lukke JEANS ?!!! christ .. Her render jeg rundt med graviditets tøj, din mave er jo fuldstændig spids, ikke så rund som en badering hele vejen rundt om livet på mig ..
Jeg kan i hvert fald stadig være i mine jeans, men har lige en elastik til at hjælpe med at lukke
Glæder mig til at se din mave i næste uge, svarer dig lige på din sms
wow super flot mave du har fået dig, glæder mig til og se nogle billeder af jeres lille fyr. fingre for en hurtig og nem fødsel.
MIWULA skriver: wow super flot mave du har fået dig, glæder mig til og se nogle billeder af jeres lille fyr. fingre for en hurtig og nem fødsel.
- Ih ja, jeg glæder mig også til at se ham
Du er bare så super smuk søde Du bær den maven så flot
Men men nu vil vi snart se guldet du har bæret på i snart 9 måneder
Jemion skriver: Du er bare så super smuk søde Du bær den maven så flot Men men nu vil vi snart se guldet du har bæret på i snart 9 måneder
Tak søde Og i lige måde
Jeg har også sagt til ham at han bare kan begynde at finde udgangen hehe.. Han har heldigvis lagt sig fast, og jeg har massere af plukkeveer, så håber at han ikke blir derinde 4 uger endnu hehe.. Hvad med dig? Er du ikke bare spææændt?
RiUL skriver: Imorgen er der præcis 2 uger til termin Vi glæææder os helt vildt!
Imorgen er der præcis 2 uger til termin
Vi glæææder os helt vildt!
Ihh endnu engang den smukke flotte mave..... du er sipelthen så smuk gravid at det halve kunne være nok
RiUL skriver: Taak søde Ja det er bare lige om lidt, det er ikke helt til at forstå
Hihi neej det kan jeg godt forstå!!! så er den pludselig bare væk ... Men dejligt blir det da....
RiUL skriver: Tak søde Og i lige måde Jeg har også sagt til ham at han bare kan begynde at finde udgangen hehe.. Han har heldigvis lagt sig fast, og jeg har massere af plukkeveer, så håber at han ikke blir derinde 4 uger endnu hehe.. Hvad med dig? Er du ikke bare spææændt?
Her ligger han også fast og har masser af plukveer nogen kraftigere end andre Vores 2 små drenge kommer om 14 dage har jeg bestemt
Jo er så spændt så det halve kunne være nok, glæder mig til at se ham, lærer ham og kende og overøse ham med kærlighed, kys og kram
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128