Jubii, så er vi igang! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

HeidiØ

Sanne og Nicklas skriver:

Hvor dejlig.

Jeg må indrømme at jeg har sat gøre baby værelse klar lidt på pause, Nicklas har haft nogle dage hvor han bare har krævet alt min opmærksomhed. Så den har jeg jå fået til funde. Nu er han samtidig blevet helt vildt forkølet så han er rigtig pyler.

Men nu må vi se om jeg nå at få det gjort lidt klar

Årh den lille stakkel!  .. Kan godt forstå du har sat ham i første række - men jeg har jo ingen små purke at ta hensyn til endnu, så vi har jo masser af tid!

Self når du lidt inden ankomsten på den lille!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

SaNiNa

HeidiØ skriver:

Årh den lille stakkel!  .. Kan godt forstå du har sat ham i første række - men jeg har jo ingen små purke at ta hensyn til endnu, så vi har jo masser af tid!

Self når du lidt inden ankomsten på den lille!

ja det håber jeg da vi gør. Har tænkte mig at kigge lidt på det tøj hun skal have på efter fødslen, er ikke så vild med hun skal i syghusets tøj det er så sterilt (Nicklas fik også sit eget tøj på med det sammen) For har igen fået nogle som bare gør pisse ondt når de kommer av av

Anmeld

22. august 2011

HeidiØ

ja det håber jeg da vi gør. Har tænkte mig at kigge lidt på det tøj hun skal have på efter fødslen, er ikke så vild med hun skal i syghusets tøj det er så sterilt (Nicklas fik også sit eget tøj på med det sammen) For har igen fået nogle som bare gør pisse ondt når de kommer av av

Ej, det kan jeg godt forstå! Vores skal også ha sit eget på med det samme! Det anbefalede JM faktisk også

Anmeld

22. august 2011

SaNiNa

HeidiØ skriver:

Ej, det kan jeg godt forstå! Vores skal også ha sit eget på med det samme! Det anbefalede JM faktisk også

Ja det bliver mere personlig når de får tøj med farve på.

iiih glæder mig helt vild og forsøger at vælge det første sæt tøj men må indrømme at det ikke lige frem er let.

Med Nicklas valgte manden for det var et sæt han hvade valgt denne gang er det kun mig som har shoppet tøj

Anmeld

22. august 2011

HeidiØ

Ja det bliver mere personlig når de får tøj med farve på.

iiih glæder mig helt vild og forsøger at vælge det første sæt tøj men må indrømme at det ikke lige frem er let.

Med Nicklas valgte manden for det var et sæt han hvade valgt denne gang er det kun mig som har shoppet tøj

Jah, det er spændende hvad det blir så

Her har min mor fået lov af os til at vælge - hehe! Vi må lave en tråd på et tidspunkt hvor vi kan lægge de sæt ind vi har valgt

Anmeld

22. august 2011

SaNiNa

HeidiØ skriver:

Jah, det er spændende hvad det blir så

Her har min mor fået lov af os til at vælge - hehe! Vi må lave en tråd på et tidspunkt hvor vi kan lægge de sæt ind vi har valgt

iih ja en rigtig hyggetråd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.