Jubii, så er vi igang! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. august 2011

HeidiØ

ENDELIG!  .. flytningen er næsten på plads og det eneste vi mangler nu er faktisk at vaske hans tøj og hænge lidt hylder op og en lampe eller to!

Vedhæfter lige et par billeder af vores (næsten færdige) værelse!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Kofoed.

Kan slet ikke gennemskue jeres værelsem hehe, synes det ligner der er tre skråvægge

Men skønt i allerede er okay på plads det nye sted, håber i er glade for det.

Anmeld

19. august 2011

Mira0911

Dejligt I er i gang...  Det bliver et godt værelse... 

Anmeld

20. august 2011

HeidiØ

Kofoed. skriver:

Kan slet ikke gennemskue jeres værelsem hehe, synes det ligner der er tre skråvægge

Men skønt i allerede er okay på plads det nye sted, håber i er glade for det.

Der er kun to, andet gir vidst ingen mening! .. legetæppet ligger ved siden af puslebordet

Anmeld

20. august 2011

HeidiØ

Mira0911 skriver:

Dejligt I er i gang...  Det bliver et godt værelse... 

Ja, det er skønt! .. ja, det håber jeg også det gør..

Anmeld

20. august 2011

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

ENDELIG!  .. flytningen er næsten på plads og det eneste vi mangler nu er faktisk at vaske hans tøj og hænge lidt hylder op og en lampe eller to!

Vedhæfter lige et par billeder af vores (næsten færdige) værelse!!

Nej hvor fint dét bliver han glad for! Er jeres amme- og puslepude osv. Ikke fra den der Tarok serie? Små blå heste med hø i munden? Det har vi nemlig som sengesæt. Det er simpelthen så sødt

Anmeld

20. august 2011

Kofoed.

HeidiØ skriver:

Der er kun to, andet gir vidst ingen mening! .. legetæppet ligger ved siden af puslebordet

Tror også jeg stille og roligt kan se det nu, hehe, bare mig der ikke er god til at overskue fremmed rum, hvis man kan sige det

Er i ellers kommet på plads?

Anmeld

20. august 2011

HeidiØ

MaybeBaby skriver:

Nej hvor fint dét bliver han glad for! Er jeres amme- og puslepude osv. Ikke fra den der Tarok serie? Små blå heste med hø i munden? Det har vi nemlig som sengesæt. Det er simpelthen så sødt

Jo det er det .. og ja, det er bare vildt sødt !! Så det er vi rigtig glade for!!  Sengesættet mangler vi dog hehe!

Anmeld

20. august 2011

HeidiØ

Kofoed. skriver:

Tror også jeg stille og roligt kan se det nu, hehe, bare mig der ikke er god til at overskue fremmed rum, hvis man kan sige det

Er i ellers kommet på plads?

Haha ja kender det godt! ..

Joh det er vi - nu er der lige nogle ting der driller, så som vores nye vaskemaskine der mangler vandtilførsel. Det er lidt akut, det SKAL bare virke snart. Men ellers - jow! Her er rart at være og jeg slapper mere af nu

Anmeld

21. august 2011

SaNiNa

Hvor dejlig.

Jeg må indrømme at jeg har sat gøre baby værelse klar lidt på pause, Nicklas har haft nogle dage hvor han bare har krævet alt min opmærksomhed. Så den har jeg jå fået til funde. Nu er han samtidig blevet helt vildt forkølet så han er rigtig pyler.

Men nu må vi se om jeg nå at få det gjort lidt klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.