Pletblødning ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

TWT

gravid20 skriver:

- for dig 

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Muffinmus

nogle kan fåpletbl'dning ved æl, og nogle får det ved implantation..implantationen sker ca 1 uge EFTER ÆL:-)

Anmeld

21. august 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Hvis din periode fra ÆL til mens er kortere end10dage,eller du altid pletbløder før mens,skal du gå til din læge,for det betyder du har progesteron mangel,og når man ikke har nok progesteron,ja så kan man altså ikke blive gravid.

Det er meget nemt at behandle,da man bare skal have nogle stikpiller,som man skal tage fra efter ÆL og frem til mens kommer

Skulle man blive gravid skal man fortsætte frem til et sted mellem uge 8-12.

Anmeld

21. august 2011

TWT

mea skriver:

Hvis din periode fra ÆL til mens er kortere end10dage,eller du altid pletbløder før mens,skal du gå til din læge,for det betyder du har progesteron mangel,og når man ikke har nok progesteron,ja så kan man altså ikke blive gravid.

Det er meget nemt at behandle,da man bare skal have nogle stikpiller,som man skal tage fra efter ÆL og frem til mens kommer

Skulle man blive gravid skal man fortsætte frem til et sted mellem uge 8-12.

Jeg fejler ingenting, har været gravid en gang. 

Jeg er også blevet tjekket ved lægen.

Anmeld

22. august 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg har såment 2 børn,men idag har jeg progesteton mangel,og skal der med have hjælp for at blive gravid.

Man kan kun måle manglen via en blodprøve.

Så at du har været gravid før,er altså ikke en garanti for du ikke har en for kort lutealfase,og den skyldes ene og alene,et for lavt progesteron niveau.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.