Billi Bi støvle + pumps

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.288 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. august 2011

BabyThilde

Billi BI støvle helt ny str. 40

Ny Pris 1499,- men kom bare med et bud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

BabyThilde

Billi Bi pumps str 39,5

Brugt 1 time max

Ny Pris 800 men kom gerne med et bud, er til at handle med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. august 2011

BabyThilde

26. august 2011

Zafir

Uhhhmmm. de dersens pumps de er nice Men det er bare fucked at købe den slags, hvor man ikke kan prøve dem

Hvor bor du? (Jeg har ikke en rød reje, men håber på at få solgt et par bukser eller to hehe)

Anmeld

26. august 2011

BabyThilde

Zafir skriver:

Uhhhmmm. de dersens pumps de er nice Men det er bare fucked at købe den slags, hvor man ikke kan prøve dem

Hvor bor du? (Jeg har ikke en rød reje, men håber på at få solgt et par bukser eller to hehe)

hehe åh det er skam også af den grund jeg sælger lidt ud (og så selvfølgelig også fordi jeg har måske LIDT for mange sko)

Men det er Billi bi og jeg tror faktisk de har den næsten over alt, så som salling, magasin, skoringen, zhoos, Paw sko, Carla F osv. da den er meget klassisk.

Men jeg bor midt inde i hjertet af Aalborg, du er selvfølgelig meget velkommen til at prøve dem her hvis det ligger tæt på dig

Anette

Anmeld

26. august 2011

Zafir

Ålborg er jo nærmest så langt væk man kan komme

Vil se om jeg kan nå at prøve dem i paw sko inden du har solgt dem så

Det er lige sådan nogen jeg leder efter . og jeg bruger faktisk str. 39,5 men jeg søger nogen der bare SIDDER på min fod... som jeg kan holde ud at gå i. Derfor er jeg lige lidt sippet med det...

Vi har en paw sko i mega centeret... Måske jeg kan nå det i næste uge

Anmeld

26. august 2011

BabyThilde

Zafir skriver:

Ålborg er jo nærmest så langt væk man kan komme

Vil se om jeg kan nå at prøve dem i paw sko inden du har solgt dem så

Det er lige sådan nogen jeg leder efter . og jeg bruger faktisk str. 39,5 men jeg søger nogen der bare SIDDER på min fod... som jeg kan holde ud at gå i. Derfor er jeg lige lidt sippet med det...

Vi har en paw sko i mega centeret... Måske jeg kan nå det i næste uge

Lyder som en rigtig god ide  

Nu er jeg jo tidligere skopige, og har solgt sko i 6 år, og billi bi kan ihvertfald anbefales, da det er kalveskind det hele, og de hurtig bliver bløde og former sig efter foden, og så er hælen fantastisk gid at gå på, uden den føles vanvittig høj. Men se om du kan få dem prøvet, og så ser vi på det derfra

Anmeld

26. august 2011

Zafir

BabyThilde skriver:

Lyder som en rigtig god ide  

Nu er jeg jo tidligere skopige, og har solgt sko i 6 år, og billi bi kan ihvertfald anbefales, da det er kalveskind det hele, og de hurtig bliver bløde og former sig efter foden, og så er hælen fantastisk gid at gå på, uden den føles vanvittig høj. Men se om du kan få dem prøvet, og så ser vi på det derfra

Lyder rigtig godt. Lige sådan noget jeg søger. Jeg trænger! hehe. Jeg må simpelthen i Paw sko i næste uge. :-)

Anmeld

26. august 2011

BabyThilde

Zafir skriver:

Lyder rigtig godt. Lige sådan noget jeg søger. Jeg trænger! hehe. Jeg må simpelthen i Paw sko i næste uge. :-)

ha ha så håber jeg på at de passer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.