Jordmoder???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.251 visninger
22 svar
0 synes godt om
19. august 2011

Zelinasmor

Hvor mange gange var/er i til jordmoder under graviditeten? Jeg er i uge 25 og har stadig ikke været. Den eneste i området har tlf. tid hver tirsdag mellem 11 og 12. Det er både til spørgsmål og tidsbestilling. Synes det er langt ude at man kun har en time i ugen til det, da det sjældent passer ind med at jeg kan få ringet der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Frk.S

hmm, det lyder da lidt underligt du ikke har været afsted endnu.

Indtil videre har jeg været til jordemoder i uge 16, 29, 35, 37 og 39. Hvis jeg ikke føder inden skal jeg igen i uge 41 - hvor vi så skal snakke igangsættelse, hvis det skulle blive aktuelt.

Anmeld

19. august 2011

Mor0109

xoxotasha skriver:

Hvor mange gange var/er i til jordmoder under graviditeten? Jeg er i uge 25 og har stadig ikke været. Den eneste i området har tlf. tid hver tirsdag mellem 11 og 12. Det er både til spørgsmål og tidsbestilling. Synes det er langt ude at man kun har en time i ugen til det, da det sjældent passer ind med at jeg kan få ringet der.

Hej

Da jeg ventede mig var jeg det 5 gange.

Men så må der være noget galt hvis du ikke har været der en eneste gang endnu.

Du skulle have været til jordmoder ca. omkring 2 gange nu, så du må kontakte dem og høre hvorfor du ikke har modtaget et brev fra dem endnu, for det gjorde jeg, altså modtog et brev hvor alle de 5 besøg stod på med dato, men de 3 af gangene blev så lavet om men det er jordmoderen selv der ringer til en og ændre tiden/dato...

Anmeld

19. august 2011

Zelinasmor

Frk.S skriver:

hmm, det lyder da lidt underligt du ikke har været afsted endnu.
Indtil videre har jeg været til jordemoder i uge 16, 29, 35, 37 og 39. Hvis jeg ikke føder inden skal jeg igen i uge 41 - hvor vi så skal snakke igangsættelse, hvis det skulle blive aktuelt.

Okay. Må nok hellere se om jeg kan få ringet på tirsdag og så spørge hvad jeg skal og ikke skal. Det lyder til at jeg er sent på den

Anmeld

19. august 2011

Zelinasmor

Mie Olsen skriver:

Hej

Da jeg ventede mig var jeg det 5 gange.

Men så må der være noget galt hvis du ikke har været der en eneste gang endnu.

Du skulle have været til jordmoder ca. omkring 2 gange nu, så du må kontakte dem og høre hvorfor du ikke har modtaget et brev fra dem endnu, for det gjorde jeg, altså modtog et brev hvor alle de 5 besøg stod på med dato, men de 3 af gangene blev så lavet om men det er jordmoderen selv der ringer til en og ændre tiden/dato...

Ihhh. Nu bliver jeg helt irriteret på jordmoder. Ringer til hende tirsdag og forhører mig. Tak for svar

Anmeld

19. august 2011

Levi&LilysMor

Min jordemoder har også kun tlf. tid om tirsdagen, men det har kørt automatisk hvor de har sendt brev til mig med tid osv. Men ellers har jeg været afsted før uge 20 mener jeg det var og så var jeg i uge 30 skal igen i uge 36 og så ved jeg ikke mere derfra, så du må nok få ringet til din jordemoder og høre dem ad...

Anmeld

19. august 2011

Zelinasmor

Oktoberbaby11 skriver:

Min jordemoder har også kun tlf. tid om tirsdagen, men det har kørt automatisk hvor de har sendt brev til mig med tid osv. Men ellers har jeg været afsted før uge 20 mener jeg det var og så var jeg i uge 30 skal igen i uge 36 og så ved jeg ikke mere derfra, så du må nok få ringet til din jordemoder og høre dem ad...

Okay.  Ja, det må jeg hellere. Har intet brev fået derfra overhovedet.

Anmeld

19. august 2011

Mira0911

Jeg er 35+4 og skal til mit 3. jordemoder besøg i næste uge... 

Anmeld

19. august 2011

Zelinasmor

Mira0911 skriver:

Jeg er 35+4 og skal til mit 3. jordemoder besøg i næste uge... 

Så skulle jeg også gerne allerede have været der. Men der er jo ikke andet for, end jeg må ringe til hende og få en tid hurtigst muligt

Anmeld

19. august 2011

Clisolka

xoxotasha skriver:

Jeg tror jeg var til jordemoder omkring 4-5 gange. Den sidste gang nåede jeg så ikke, fordi jeg blev overflyttet til et andet sygehus og skulle igangsættes 

Jeg var til min første samtale da jeg var i uge 15 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.