Mishca skriver:
Jeg kan se i min kalender, at det var den 12. juli så ca. 2 mdr. før min termin.
Men min samtale var lidt anderledes end de fleste. Jeg troede jeg skulle tale om det forstående fødsselsforløb pga. en heftig bristning under sidste fødsel. Det viste sig i den forbindelse, ville man råde mig til et KS istedet for en vaginal fødsel pga. risiko for vedvarende gener. Så ja mit er af medicinske grunde. Men som du skriver, er dit jo også af medicinske grunde, så det tror jeg da ikke bliver noget problem. Tror bestemt ikke de vil presse dig til en vaginal fødsel.
Jeg var slet ikke forberedt på, at det var det jeg skulle, så takkede nej til at få dato med det samme, men ville gerne lige tykke lidt på det hele. Men lægen gennemgik alligevel sådan lidt hvordan og hvorledes. Men man kommer til forsamtale tirsdagen før KS, som det altid udfører enten man-ons-fredag.
Har fået tid til samtale? Hvornår har du termin?
Jeg har først termin til april. Ca. D. 3. April. Har kun været til 1. Grav. Undersøgelse. Ikke været hos jordermoder eller til nogen skanning endnu. Men har tønkt mig at sige det til jordemoderen ved 1. Besøg.
Anmeld