Erfaring med PKS på Hvidovre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.323 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. august 2011

Anonym trådstarter

Som overskriften siger? Nogen med erfaringerr om planlagt kejsersnit på Hvidovre Hospital?Klem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Anonym trådstarter

Ingen med erfaring?

Anmeld

19. august 2011

DianaMalou

jeg fik pks på hvidovre hospital 2009

Anmeld

19. august 2011

Mishca

Jeg følger lige med. Skal også have PKS på Hvidovre om 14 dage 

Anmeld

19. august 2011

FrkDitte

Kigger osse med... Forventer også pks på hvidovre... Har du været til samtaler?

Anmeld

19. august 2011

Mishca

Til FrkDitte

Nu ved jeg ikke om det egentlig vi var til mig haha Men nu er jeg gået igang med, at skrive.

Jeg har været til samtale og fået dato.

Anmeld

19. august 2011

nussebarn

Jeg skal også have pks på Hvidovre. Har været til samtaler og fået en dato. Plus har fået en dato til forberedelse dag, hvor man skal snakke med forskellige personer.

Anmeld

19. august 2011

<3

Fik pks på hvidovre i 2007. Dejligt sted - dengang ved jo ikke nu - og dejlig oplevelse

Anmeld

19. august 2011

FrkDitte

Mishca skriver:

Til FrkDitte

Nu ved jeg ikke om det egentlig vi var til mig haha Men nu er jeg gået igang med, at skrive.

Jeg har været til samtale og fået dato.

Hvornår var du til første samtale? Og var dit kejsersnit uden medicinsk grund? Det er mit nemlig, indtil vieder.. Hvordan foregår sådan en samtale? Frygter at de sidder og er kritiske over mit valg og vil presse mig til alm fødsel...

Anmeld

19. august 2011

Mishca

FrkDitte skriver:

Hvornår var du til første samtale? Og var dit kejsersnit uden medicinsk grund? Det er mit nemlig, indtil vieder.. Hvordan foregår sådan en samtale? Frygter at de sidder og er kritiske over mit valg og vil presse mig til alm fødsel...

Jeg kan se i min kalender, at det var den 12. juli så ca. 2 mdr. før min termin.

Men min samtale var lidt anderledes end de fleste. Jeg troede jeg skulle tale om det forstående fødsselsforløb pga. en heftig bristning under sidste fødsel. Det viste sig i den forbindelse, ville man råde mig til et KS istedet for en vaginal fødsel pga. risiko for vedvarende gener. Så ja mit er af medicinske grunde. Men som du skriver, er dit jo også af medicinske grunde, så det tror jeg da ikke bliver noget problem. Tror bestemt ikke de vil presse dig til en vaginal fødsel.

Jeg var slet ikke forberedt på, at det var det jeg skulle, så takkede nej til at få dato med det samme, men ville gerne lige tykke lidt på det hele. Men lægen gennemgik alligevel sådan lidt hvordan og hvorledes. Men man kommer til forsamtale tirsdagen før KS, som det altid udfører enten man-ons-fredag. 

Har fået tid til samtale? Hvornår har du termin?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.