Alexis - i den virtuelle verden! skriver:
Jeg har valgt Riget, selv om jeg hører til Hvidovre. Er en heldig banan at komme til på Riget. Kender for mange internt i miljøet der siger fødeafdelingen på Hvidovre er kaotisk pt. Og kender et par stykker med dårlige oplevelser der.
MEN jeg kender også nogen som har haft dårlige oplevelser på Riget, men det jeg synes er rart ved riget er, at det er er jeg føler jeg hører til, samt at de har eksperterne, netop fordi de har med risikograviditeter at gøre.
Det er rigtigt at det er rart hvis nu der opstår noget at man har de rette læger osv... Men nu satser jeg stærkt på at få en jævn kedelig graviditet uden glukosebelastninger eller mistanke om SSF - alt det klarede jeg ligesom i sidste så ingen grund til at gentage "successen" 
Hm jamen der var så en grund til at vælge Hvidovre fra. Netop fordi mine erfaringer med dem er så gamle at på trods af at de var gode så er de netop forældede tusind gange + 
Jamen jeg hælder også til Riget MEN igen er lidt lunken på ideen om at stå med veer og blive sendt videre som man jo godt kan risikere...
Tilgengæld så tiltaler det mig også at jeg kan prøve Riget af når jeg nu har erfaringen med Hvidovre 
Anmeld