Sælges: Uld ammeindlæg fra Joha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. februar 2012

Tona

isabellamor skriver:

jeg sælger disse uld ammeindlæg.. jeg ammer ikke længere, og derfor syntes jeg de skal videre...

de er fra mærket JOHA. der er et par i sort og et par i råhvid.

de er PERFEKTE til kolde dage og holder brysterne varme. de er især rigtig gode i starten af amningen hvor brysterne bliver ømme og ubehagelige at gå rundt med, så holder de dem dejligt varme og mindre ømme.. jeg var rigtig glad for dem da jeg havde ømme bryster og de hjalp mig virkelig meget til at jeg kunne gennemføre at få amningen op og køre. da jeg fødte i januar og det ikke er så godt at få kolde bryster når det er mælken løber til plus at smerten bliver meget værre..

der er to lag. så man kan komme et engangsammeindlæg i til at suge evt mælk der løber og som så kan skiftes..

de skal vaskes i hånden med uldvaskemiddel. jeg brugte flydende uldvaskemiddel fra Änglamark. og tørrede dem på radiatoren, så de er så gode som nye.. 

Kærlig hilsen Isabella. 

De er ellers gode sådan nogle. Jeg havde dem også selv. De forebygger også brystbetændelse fordi de holder brystet varmt og man sparer penge og hjælper miljøet fordi det ikke er engangs-ammeindlæg der smides væk hver gang.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Isabella_mor

Amandas-mor skriver:

De er ellers gode sådan nogle. Jeg havde dem også selv. De forebygger også brystbetændelse fordi de holder brystet varmt og man sparer penge og hjælper miljøet fordi det ikke er engangs-ammeindlæg der smides væk hver gang.  

ja lige præcis, jeg var rigtig glad for dem hvertfald.. og de er altså bare så lette at rengøre. de skal jo bare vaskes i hånden og så lægges på radiatoren og så er de fine.. 

Anmeld

21. februar 2012

Tona

isabellamor skriver:

ja lige præcis, jeg var rigtig glad for dem hvertfald.. og de er altså bare så lette at rengøre. de skal jo bare vaskes i hånden og så lægges på radiatoren og så er de fine.. 

Ja nemlig

Anmeld

4. marts 2012

Mussen2

Hvad pris har du tænkt dig

Anmeld

5. marts 2012

Isabella_mor

Mussen2 skriver:

Hvad pris har du tænkt dig

for begge par? 

100 for begge incl porto...??

Anmeld

5. marts 2012

Mussen2

isabellamor skriver:

for begge par? 

100 for begge incl porto...??

Hvad størrelse er de

Anmeld

5. marts 2012

Isabella_mor

Mussen2 skriver:

Hvad størrelse er de

de er forholdsvis store...  de fyldte HELE mit lille bryst (jeg bruger en str 70 b... ca.. ) og da jeg ammede var de lidt større.. 

der kan være et alm vatammeindlæg i.. (det er også meningen) 

Anmeld

5. marts 2012

Mussen2

isabellamor skriver:

de er forholdsvis store...  de fyldte HELE mit lille bryst (jeg bruger en str 70 b... ca.. ) og da jeg ammede var de lidt større.. 

der kan være et alm vatammeindlæg i.. (det er også meningen) 

Så tror jeg de bliver for små

Anmeld

5. marts 2012

Isabella_mor

Mussen2 skriver:

jeg kan måle diameteren eller hvad det hedder i morgen hvis det er.. de er ret store. men det er så ikke ligeså store som de der tallerkenstørrelser jeg har set i matas... 

Anmeld

9. marts 2012

amalfine

Mussen2 skriver:

Jeg har nogle ammeindlæg i uld/silke, som vi da godt kan forhandle om. Jeg har vist 2-4 par liggende i en hvid farve. Bruger selv 80E og har været glade for mine både sommer og vinter

Sig til hvis det kunne være noget for dig...

Håber det er i orden, at jeg citerer dit indlæg på en andens salgsannonce

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.