Sælges: Uld ammeindlæg fra Joha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.919 visninger
21 svar
0 synes godt om
19. august 2011

Isabella_mor

jeg sælger disse uld ammeindlæg.. jeg ammer ikke længere, og derfor syntes jeg de skal videre...

de er fra mærket JOHA. der er et par i sort og et par i råhvid.

de er PERFEKTE til kolde dage og holder brysterne varme. de er især rigtig gode i starten af amningen hvor brysterne bliver ømme og ubehagelige at gå rundt med, så holder de dem dejligt varme og mindre ømme.. jeg var rigtig glad for dem da jeg havde ømme bryster og de hjalp mig virkelig meget til at jeg kunne gennemføre at få amningen op og køre. da jeg fødte i januar og det ikke er så godt at få kolde bryster når det er mælken løber til plus at smerten bliver meget værre..

der er to lag. så man kan komme et engangsammeindlæg i til at suge evt mælk der løber og som så kan skiftes..

de skal vaskes i hånden med uldvaskemiddel. jeg brugte flydende uldvaskemiddel fra Änglamark. og tørrede dem på radiatoren, så de er så gode som nye.. 

Kærlig hilsen Isabella. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Isabella_mor

25. september 2011

Isabella_mor

Jeg opper lige

(de er simpelthen fantastiske her i den kommende vinter, og de holder brysterne dejlig bvarme, rigtig godt når mælken skal løbe til, for kulde gør det MERE smertefuldt end det er, så uldammeindlæg er det bedste køb man kan gøre for sig selv når man har født og skal have gang i amningen... de er dobbeltlagede så der kan kommet et alm vastammeindlæg i som så kan skiftes ud..)

de er kun vasket i hånden med uldvaskemiddel fra änglamark.. 

Anmeld

3. oktober 2011

Isabella_mor

15. oktober 2011

Isabella_mor

oppeloppe

Anmeld

29. oktober 2011

Isabella_mor

det er NU de er rigtig gode i den kolde tid...  

Anmeld

26. november 2011

Isabella_mor

25. december 2011

Isabella_mor

glædelig bagjul

Anmeld

23. januar 2012

Isabella_mor

21. februar 2012

Isabella_mor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.