Hvorfor så lang tid:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg er i lidt øv humør lige for tiden :-(

Vi er igang med pb og har vi været siden vi smed pillerne i slutningen af april... men der er stadig ikke sket noget

Sidste måned prøvede vi os så med æg-test men selv om der kom en klar test så kom mens alligevel 2 dage efter forventet

Der er baby maver og barnevogne over alt hvor jeg befinder mig (eller vi ligger bare mærke til alle babyer) Hver gang der skal tages g-test og den er negativ eller mens kommer bliver både mig og manden så triste da vi brandene ønsker os et fælles barn..

Der sker bare intet

Beklager mit triste indlæg men måtte bare ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Nessie

Det skal nok ske fir jer på et tidspunkt. Nogen gange er vejen dertil bare meget lang.

Og April er jo ikke så længe siden, så lidt tålmodighed endnu

Anmeld

19. august 2011

TrineMine86

Anonym skriver:

Jeg er i lidt øv humør lige for tiden :-(

Vi er igang med pb og har vi været siden vi smed pillerne i slutningen af april... men der er stadig ikke sket noget

Sidste måned prøvede vi os så med æg-test men selv om der kom en klar test så kom mens alligevel 2 dage efter forventet

Der er baby maver og barnevogne over alt hvor jeg befinder mig (eller vi ligger bare mærke til alle babyer) Hver gang der skal tages g-test og den er negativ eller mens kommer bliver både mig og manden så triste da vi brandene ønsker os et fælles barn..

Der sker bare intet

Beklager mit triste indlæg men måtte bare ud med det

åhh det er træls, når noget man ønsker sig så kraftigt ikke lykkedes lige med det samme

men hav tålmodighed, der skal nok komme en bebs til jer

og ikke for at tage modet fra dig, men så prøvede kæresten og jeg i 2.5 år før det lykkedes, så man må væbne sig med en STOR portion tålmodighed..

krydser for der snart kommer 2 streger til jer

Anmeld

19. august 2011

Sujan

Kender godt den følelse.. For nogle er rejsen åbenbart lang... Vi prøvede i 2,5 år før der skete noget.. Det var virkelig hårdt.. Nu er jeg 8 uger henne og meget kan ske endnu. Men håber at bi i marts kan sidde med ønskebarnet i hænderne.

Anmeld

19. august 2011

Masig

Vi har prøvet i snart 9 mdr uden held endnu :-(

Men det kommer lige pludselig en dag... For nogle tager det lang tid, for andre sker det med det samme.. Det er total unfair, men sådan er naturen nu engang...

Men siden april er heller ikke voldsomt længe jo, men kan godt forstå du synes det, det synes man altid når man bare går og venter og venter :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.