Hvad sker der lige??!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

bobbles

NNM skriver:

ja. dagen før jeg fødte min datter havde jeg også mega meget overskud og lavede en masse ting.

ja få hellere slappet lidt af det har du godt af og du har fortjent det så aktiv som du har været.

det er da vildt så mange kvinder der har været super aktive lige op til at fødslen er gået igang.. Men kan hun godt overleve så tidligt? hvis det nu skete??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

bobbles

ladydan1 skriver:

hehehe tror ikke det er rengøringsflippet der gør det..men tror kroppen bliver fyldt med energi som jo skal bruges til en fødsel.

I dit tilfælde synes jeg nu godt nok det gerne mmå vente lidt!!!

Men jeg ved at at der er flere jordmødre der anbefaler at man fx. vasker gulv hvis man vil prøve at have gang i det :-) - her snakker vi ikke med moppen men ned på alle 4..

Men du skal jo helst gerne lige vente nogle uger endnu :-)

Sisse som selv har født fortidligt alle 3 gange

ja nu må jeg jo bare se hvad der sker..

Anmeld

19. august 2011

NinaNymannMadsen

Frøken Christiansen skriver:

det er da vildt så mange kvinder der har været super aktive lige op til at fødslen er gået igang.. Men kan hun godt overleve så tidligt? hvis det nu skete??

ja. det ville hun sagtens kunne.
du skal nok bare være indlagt noget tid med hende men det er hvad det er. vi har så dygtige læger idag som gør alt hvad de kan. men der er stor overlevelses chance når du er så langt henne.

Anmeld

19. august 2011

bobbles

NNM skriver:

ja. det ville hun sagtens kunne.
du skal nok bare være indlagt noget tid med hende men det er hvad det er. vi har så dygtige læger idag som gør alt hvad de kan. men der er stor overlevelses chance når du er så langt henne.

hihi okay.. men ved ikke om det har noget med fødslen at gøre at jeg har været så aktiv men må bare vente og se tiden an..

Anmeld

19. august 2011

NinaNymannMadsen

Frøken Christiansen skriver:

hihi okay.. men ved ikke om det har noget med fødslen at gøre at jeg har været så aktiv men må bare vente og se tiden an..

ja det kan tiden jo kun vise.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.