Hvad sker der lige??!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. august 2011

bobbles

ja har lige taget mig selv i at gøre fuldstændig rent i stue og køkken. gøre rent på datteren værelse, ryddet op i vores soveværelse, og sorteret 6 poser med tøj til den lille hvad der skal bruges fra starten, og hvad der skal gemmes lidt, taget en kæmpe opvask, og vasket tøj!!! det plejer slet ikke at ligne mig at gøre så meget på en dag.. det er jo for vildt.. men nu os rigtig skønt at have et rent hus igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Nessie

Du må da gerne komme her og fortsætte 

Sikke en masse energi

Anmeld

19. august 2011

Nemesis

hehehe hvor langt er du henne?? sådan havde jeg det 12 timer før vandet gik med den første...og med nr. 2 var jeg også super aktiv..og med nr. 3..ja hun kom den 25/12 så kan du jo selv regne ud hvor travl/aktiv den 24 var..

:-) Sisse

Anmeld

19. august 2011

bobbles

Nessie skriver:

Du må da gerne komme her og fortsætte 

Sikke en masse energi

ja ved ikke hvor det kom fra.. wow

Anmeld

19. august 2011

bobbles

ladydan1 skriver:

hehehe hvor langt er du henne?? sådan havde jeg det 12 timer før vandet gik med den første...og med nr. 2 var jeg også super aktiv..og med nr. 3..ja hun kom den 25/12 så kan du jo selv regne ud hvor travl/aktiv den 24 var..

:-) Sisse

jeg er 32+1 kan man risikere at få rengøringsflip også gå i fødsel dagen efter?

Anmeld

19. august 2011

NinaNymannMadsen

det er da skønt at kunne kikke på det og sige så er det klaret.

så er der mindre at lave de andre dage jo. men du må hellere end gerne komme her og fortsætte. for jeg orker det hvertfald bare ikke.

Anmeld

19. august 2011

bobbles

NNM skriver:

det er da skønt at kunne kikke på det og sige så er det klaret.

så er der mindre at lave de andre dage jo. men du må hellere end gerne komme her og fortsætte. for jeg orker det hvertfald bare ikke.

hehe  det er da vildt at man orker alt det med så stor mave, og muligvis med bækkenløsning.. det får jeg endelig svar på mandag.. men nu har jeg så os fået lidt ondt i lænden så nu vil jeg slappe lidt af

Anmeld

19. august 2011

NinaNymannMadsen

Frøken Christiansen skriver:

hehe  det er da vildt at man orker alt det med så stor mave, og muligvis med bækkenløsning.. det får jeg endelig svar på mandag.. men nu har jeg så os fået lidt ondt i lænden så nu vil jeg slappe lidt af

ja. dagen før jeg fødte min datter havde jeg også mega meget overskud og lavede en masse ting.

ja få hellere slappet lidt af det har du godt af og du har fortjent det så aktiv som du har været.

Anmeld

19. august 2011

Bshizzle

Rengørings-flip kender jeg så meget til
Jeg kan ikke klaaaaare at der står en opvask, vasketøjet flyder, legetøj ikke lagt på plads, bordet flyder med papir mm...
- Så jeg går tit her hjemme og rydder op.. osse for at få tiden til at gå

Men Ja.. Jeg har jo piskelsmæld samt mild bækkenløsning.. så alt tager sin tid og man VIL jo gerne selv.. ( selvom det ikke altid er så fornuftigt.. så bider man smerterne i sig ).

Anmeld

19. august 2011

Nemesis

Frøken Christiansen skriver:

jeg er 32+1 kan man risikere at få rengøringsflip også gå i fødsel dagen efter?

hehehe tror ikke det er rengøringsflippet der gør det..men tror kroppen bliver fyldt med energi som jo skal bruges til en fødsel.

I dit tilfælde synes jeg nu godt nok det gerne mmå vente lidt!!!

Men jeg ved at at der er flere jordmødre der anbefaler at man fx. vasker gulv hvis man vil prøve at have gang i det :-) - her snakker vi ikke med moppen men ned på alle 4..

Men du skal jo helst gerne lige vente nogle uger endnu :-)

Sisse som selv har født fortidligt alle 3 gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.